Show je nagels #2

Mijn nagelstyliste raadde het altijd af om met gelakt te knippen, altijd vijlen. Anders breekt de lak

Ik doe dit wel maar hij bladdert dan wel een beetje af aan de randjes. Het is beter om te vijlen zoals @Geheugenvaneengoudvis zegt maar dat gevoel kan ik persoonlijk echt niet hebben aan mijn teennagels.

1 like

Gellak van Kiki London :slight_smile:

1 like

Mooi!!

1 like

Lastig vast te leggen, meer zo (excuse the nagelriem):

13 likes

23 likes

Waar is je ring van? Ik zoek ook nog zoiets :heart_eyes:

1 like

Haha nou, deze is van AliExpress. Heb hem in goud besteld maar verkleurd wel, douche er dan ook wel mee etc. Weet niet of je wilt bestellen via AliExpress maar hier in ieder geval een foto.

Samenvatting

1 like

@Memoria Ik moest meteen aan deze denken:

Ben zelf heel blij met mijn ring van Charlotte Wooning, wel verguld, maar slijt niet snel.
3 likes

5 likes

15 likes

Kuuuuuut

1 like

Wel een week oud, de kleur is blissed mauve van PC, maar in het echt wel wat donkerder

11 likes

Aaaauw

Ik liet de elektrische fiets vallen en wilde hem bij de bagagedrager tegenhouden.
Ik voelde zo mijn nagel dubbelklappen :face_vomiting:

Dank je wel! Prachtige ring en veel duurzamer!

Verveelde me dus ben aan het proberen om winternagels te maken. 3 nagels gedaan, maar ben er nu al klaar mee hahaha.

33 likes

Zó geen zin om weer die gellak zelf eraf te halen… maar mijn nagels moeten er netjes uitzien voor werk (foto’s). Vorige keer ging het zooooo moeizaam.

Iemand nog de gouden tip? Specifieke remover of tool?

Heel leuk, gebruik je hier een speciaal kwastje voor?

Ik vijl de glanslaag eraf met een vijl van Kruidvat. Deze:

Daarna doe ik watjes met nagellakremover met aceton op m’n nagels en zo’n hoesje eromheen. De remover is ook van Kruidvat:

De hoesjes die ik heb zijn van AliExpress, bol.com verkoopt ze ook. Deze heb ik, maar dan in het groen:

Hierna is de nagellak helemaal zacht en bubbelig en kan ik het zo af duwen met een bokkenpootje. Het gaat echt heel gemakkelijk, ik hoef er geen kracht op te zetten.

4 likes