Een keertje donkergroen. De vorige heeft echt 2 weken mooi gezeten, echt langer dan dat het ooit volgehouden heeft. Merk dat ik steeds beter weet wat er goed blijft zitten en werkt op mijn nagels haha
Kun je ook een rubber base met een gewone topcoat doen of is het effect van die base dan verdwenen?
Ik doe dat wel altijd. De rubber base van awesome en een random onbekende gel topcoat en werkt prima. Gellak blijft door de rubber base nu zo een 10 dagen zitten ipv 5-7.
Yes, gevonden!! Ik ben echt een kneus met nagels dus dit zou echt een uitkomst zijn voor me. Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan ik nu nagellakremover halen bij kruidvat? Weet niet echt of dat bij het essentiele gedeelte van de winkel hoort. Of heeft iemand een alternatief om gelnagellak er af te krijgen? Ik heb alleen remover zonder aceton in huis.
Volgens mij mag kruidvat het gehele assortiment aanbieden, dus ja!
Nou ik stond bijna op het punt om het te bestellen gisteren… het ziet er zo gemakkelijk uit. En vooral ook redelijk snel ipv nagels lakken en wachten tot het droog is.
Ik heb wat reviews gezocht en die leken wel oké, maar dat is natuurlijk spon en dan zijn ze meestal wel tevreden over de spullen die ze toegestuurd krijgen
Ja inderdaad! Ik vind het moeilijk want het heeft nog niet super veel reviews, en de reviews die er zijn op blogs en youtube lijken wel allemaal gesponsord.
Zoiets bestaat al heel lang. Als je zoekt op ‘nail wraps’ vind je wel reviews van vergelijkbare merken. Ik weet dat Cynthia vroeger ook een keer zoiets heeft gebruikt.
Oh thanks! Nooit geweten en nooit van gehoord. Maar het feit dat dit nu niet wijdverbreid gebruikt wordt lijkt me geen goed teken.
Yes, m’n nagels groeien weer een beetje aan. Voel me gelijk zoveel beter met mooie nagels. Heb ze maandag opnieuw gedaan met 1 laagje transparantwitte buildergel en 2 laagjes van een transparantroze kleurtje
En uiteraard base en topcoat
Wat voor polijstblokjes gebruiken jullie? Heb er besteld op ali maar is ruwer dan mn gewone vijl, kan evengoed schuurpapier gebruiken dan
Ik heb er eentje dat ik ooit, in een vorig leven, bij kruidvat had gekocht .
Ik zou dit nooit glad krijgen en het na een paar vingers weggooien denk ik
Heel mooi! Is dit gewone nagellak?
Ik vergeet hier steeds foto’s te plaatsen, maar heb al gezellige pre-kerstnagels. Vorige week gedaan dus al lichte uitgroei.