Show je nagels #2

Mn favoriet: Opi - Bubble Bath

33 likes

Gebruiken jullie een gel topcoat met uv filter? Welke is goed?

De hartjes zijn nog niet zo goed gelukt maar dit was wel m’n eerste poging tot nail art.

12 likes

Is ook een van m’n favorieten!
Bij mij lijkt ‘ie wel minder dekkend, hoeveel laagjes doe je? :blush:

Ja prachtig kleurtje he? Foto doet 'm niet echt eer aan. Dit zijn 3 laagjes en topcoat

1 like

:christmas_tree: :sparkles:

67 likes

Ik kreeg laatst een advertentie te zien op instagram van een bedrijf en dat vond ik er best interessant uitzien, maar nu ben ik die dus weer kwijt.

Het was een webshop met een soort stickernagels die volgens hen ongeveer twee weken zouden moeten blijven zitten. Je plakt ze op en moet ze dan nog op maat vijlen. Weet iemand waar ik het over heb?

Edit: het ging dus niet per se om printjes en tekeningen enzo. Gewoon nagels in een effen kleur.

Leukkkk

1 like

Zou je biab al met al aanraden? Of voegt het niks toe eigenlijk

Heeft iemand hier nog tips voor een goed merk gellak voor holografische en glitter lakjes?

En een goede rubber base?

Ja dat zeker wel! Het geeft een goede versteviging en blijft lang zitten. En ik hou wel van deze kleurtjes. Maar ik gebruikte hiervoor ook een builder onder mijn gellak.

ik kan alleen niet echt zeggen dat mijn nagels er van op vooruit gaan ofzo. Omdat wel eens word gezegd dat het voedend is

1 like

Mooi! Zat al te denken is het niet te vroeg om al helemaal kerst te gaan maar dit overtuigd me wel haha :grin:

1 like

Ik kreeg die advertentie vanmiddag nog! Je moest er daarna ook een keer overheen lakken… was dat bij jouw ad ook? Ik dacht een meisjesnaam, iets met Charlotte ofzo?

Edit: het was Miss Sophie haha

Is dat die jij bedoelt?

Volgens mij is dit niet wat ik bedoel maar het idee is wel hetzelfde. Ik herinner me een naam als manolo o.i.d.?
Dit ziet er op zich precies hetzelfde uit, maar ik heb er verder erg weinig verstand van. Heeft iemand ervaring met iets als dit? Werkt het?

14 likes

29 likes

Hmm die zou inderdaad glanzend moeten zijn. Ik heb ook wel al gehad dat 1 nagel een beetje mat is.
Een extra laagje topcoat opdoen en wat langer onder de lamp?

9 likes

Zag deze kerst nagelstickers liggen bij de hema, ga ik eens proberen!

9 likes

Lekker lampje boven mn fornuis voor de holo

10 likes