Show je nagels #2

Hema 951 pleasing purple

Ik ben bezig met een nagelverhardingskuurtje dus ik doe even geen gellak… Voor als ik weer met gellak ga lakken, wil ik graag wat leuke nieuwe lakjes kopen. Weten jullie gellak merken die ook dit soort lakjes hebben zoals ik nu op heb?

18 likes

25 likes

Ik had gewone rode nagellak zonder basecoat. Net eraf gehaald en nu dit :sweat_smile: Was even vergeten dat dit gebeurde na altijd gellak te gebruiken.

2 likes

Essence 14 Do You Speak Love?

Nog altijd mijn favoriete rode kleur. :smiling_face_with_three_hearts:

40 likes

Mooie kleur! En mooie vorm nagels ook :blush:

2 likes

33 likes

Moooooiii! Welke is dit?

Keertje iets meer vierkant. Vind het eigenlijk veel mooier staan dan ovaal!

25 likes

Wat anders dan ik gewend ben, maar deze keer ‘simpele’ nailart. Helaas toch wel wat te druk voor mij…

58 likes

Ik vind het prachtig zoals elke keer :heart_eyes:

2 likes

De nagel van mijn pink is een tijdje geleden afgebroken dus die is klein :sweat_smile:

30 likes

Dit is echt prachtig!!! Ik wil dit!

Als je ooit bij mensen gaat zetten. Hola at me!

Wel omgeving Arnhem hahah

Even een before en after. De vorige keer had ik het laten doen bij dezelfde shop en ik had zo veel pijn! Heel mijn nagelriemen waren na afloop ontstoken (tot pus aan toe). Daarnaast wilde ik een biab en bleken ze acryl gedaan te hebben (ik had dit niet door, want het is pas de derde keer dat ik iets aan mijn nagels liet doen).
Ik schaamde me zo erg voor mijn nagels want het brak af, deed zeer en wilde niet meer daar terug.
Nu moest ik wel want ik kreeg het acryl er niet af, hierbij een foto voor de behandeling en eentje na:

Ze was zo lief en begripvol, en voor maar 40 euro heeft ze heel mijn nagels weer gefixed met een biab.

4 likes

Zo. Die waren goed mishandeld.

Ik denk dat dit wel een handig topic is. Ik wil voor kerst een gellak set aanschaffen. Dus lamp, en alle andere benodigdheden naast wat gellakjes. Waar moet ik op letten en wat kan ik het beste allemaal halen?

Vond die lamp van Kiki London er al fijn uitzien, maar andere tips zijn welkom. Ook qua base/ topcoat. En moet ik dan bij PG kijken of moet ik meer naar Biab kijken (weet geeneens wat het is haha, en het verschil)? Ben echt een noob.

1 like

Ik zou even Michelle ivak checken op insta zij heeft goede tips

1 like

Dit ziet er echt pijnlijk uit :sob:

Ik zou gaan voor een startersset van Kiki London!

1 like

Wat ziet dat er ontzettend pijnlijk uit! Kan mij nog herinneren dat je het spannend vond om nagels te laten doen en dan krijg je ook nog eens dit. Fijn dat de nieuwe nagelstyliste zo begripvol was, ze heeft er ook wat moois van gemaakt :heart_eyes:

Ik vind de rubber base van carma cosmetics heel fijn, daarmee blijft mijn lak veel langer zitten dan met de base van PG of sensationail. Qua kleurtjes vind ik verschillende merken fijn. De gel babies van candy coat zijn fijne kleine flesjes, hebben veel felle kleuren. Ik heb zelf nog een paar kleuren van Kiki op mijn wensenlijstje staan. En CND, PG en Sensationail vind ik altijd wel fijn.

2 likes