Show je nagels #2

Vond ze wel leuk zo voor de herfst :fallen_leaf:

39 likes

Ik was echt even inspiratieloos deze keer

14 likes

Lichtroze met donkerpaars

55 likes

Hebben jullie nog aanraders voor gellak in herfsttinten? Het liefste niet van cnd, want die vind ik wat te duur. Ik ben bijvoorbeeld al verliefd op wooded bliss, maar 30 euro voor een flesje vind ik toch wel prijzig.

Bij Kiki hebben ze verschillende herftcollecties. Die van voorgaande jaren staan ook nog op hun website. Ik heb zelf vintage white en blue navy en ik zou brick lane ook nog wel willen. En nog een groene en nog een bruine en en en :yum:

3 likes

15 likes

Mesauda Luxury en Avon Rose Quartz

31 likes

21 likes

Hebben jullie tips wat te doen? Ik laat mijn nagels al een tijd met BIAB doen en nu zit er ook een donkere gellak overheen. Op dit moment heb ik echt een mega uitgroei (eigenlijk had ik deze week een afspraak staan om alles weer bij te werken maar door omstandigheden vanuit mijn kant kon dit niet doorgaan) Is er iets wat ik kan doen om de boel wat toonbaarder te maken want mijn nieuwe afspraak is pas over ruim twee weken.

Misschien de uitgroei zelf lakken als je iets hebt wat matcht?

Kan ik gewoon over de gellak heen lakken? Ik heb überhaupt geen nagellak in huis (heb altijd nagels gebeten) maar als ik er gewoon over heen kan ga ik in de stad even kijken of ik een passend kleurtje kan vinden.

Dat weet ik niet eigenlijk, misschien met licht opvijlen. Maar heb geen idee hoe je anders de uitgroei zou kunnen camoufleren

1 like

Je kunt gewoon over gellak heen lakken! Doe ik ook wel eens. Als je het er dan af haalt met nagellak remover zonder aceton, blijft de gellak eronder ook nog prima.

Over gelnagellak kun je gewoon lakken, als je nagellakremover zonder aceton gebruikt kun je de gewone nagellak verwijderen zonder de gellak aan te tasten! Ik vind glitternagellak op de uitgroei er altijd wel leuk uitzien, dat verbloemt het verschil in dikte tussen de gel en je eigen nagel mijns inziens best goed:

139140

11 likes

Top! goed om te weten want ik stoor me nu echt aan mijn nagels (wat wel komisch is uit mijn mond omdat sinds ik tanden heb afgekloven nagels heb en nu maak ik mij al druk om alleen wat uitgroei van nagellak :joy:)

2 likes

Nailwraps geprobeerd! Was echt een geklungel zo de eerste keer zeg. Ben benieuwd hoe lang t blijft zitten

37 likes

24 likes

Yasss
Dit ga ik wel missen als ik weer thuis ben :slightly_frowning_face:

17 likes

Heeft er hier iemand de nail foils al gebruikt van kiki London? Het lukt mij maar niet om ze mooi op mijn nagels te krijgen, ook al wrijf ik ze met mijn nagel zelfs uit, heb ook die rubber tool gekocht maar heeft ook geen effect. Heb het maar opgegeven na 5x proberen :sob:

Niet van Kiki zelf maar dit probleem heb ik ook altijd :woman_shrugging:t4: