Show je nagels #2

Ja voel me vooral een beetje dom :sweat_smile:. Maar ik ben inderdaad erg blij met mijn nieuwe nagelstyliste!

2 likes

Vandaag gekocht! Deze gaat er van het weekend op

2 likes

Nog een eigen foto erboven omdat de kleuren in het echt zachter zijn :heart_eyes:

25 likes

Mat zwart een keertje

25 likes

Ik heb een lamp van De Sera! Werkt heel goed en ik vind de lakjes ook prima! Ga wel (hopelijk met black friday) nog wat lakjes van pink gellak scoren!

Eindelijk lang maar met afgebroken wijsvingernagel :weary:

7 likes

Nog een keertje 14 Do You Speak Love? van Essence. Sorry. Ik besef dat ik klaar ben voor gelnagellak omdat ik mezelf 9 van de 10 keer moet forceren om maar iets anders dan nude, donker fuchsia of rood te grijpen.

Echt zin om ermee te experimenteren, ik hoop dat ik mijn nagels niet kapot maak. :upside_down_face:

19 likes

Hee twin

Dit is tinted love van CND. Heeft ook een beetje paars erin.
Maar pfoe ik weet weer waarom ik nooit kleur doe. Je krijgt het gewoon niet goed en ziet elke onregelmatigheid

19 likes

Gek om je eens niet met nude nagels te zien haha! Het staat je wel heel erg mooi, love dit soort tinten. :smiling_face_with_three_hearts:

Heb effe helemaaaaaaal zin om m’n gellak bij te werken bij de nagel salon. Had toevallig nog zwarte glitterlak liggen, dus bij m’n nagelriemen bij gelakt :eyes:

7 likes

Voor het eerst met folie gewerkt. Ik ga weer nadenken over een andere vorm nagels. Nu ik er nagellak op heb zitten zie ik dat ze iets ovaler mogen zijn.

35 likes

Had van de week weer eens mn nagels gelakt.

Rapid Rose van Hema!

8 likes

Wit kleurtje van PG.

17 likes

Neeee ik vind het juist leuk dat jij ook geen gellak gebruikt! Heb het idee dat de meesten dat hier wel doen

2 likes

Mijn nieuwe favoriete kleur hoor

Edit: mooiere foto :sweat_smile::sweat_smile:

29 likes

Hahaha ahhh nee jouw comment! :broken_heart: Ik voel me al een beetje een verrader terwijl ik naar gelnagellak kijk, maar ik moet mezelf er echt overheen zetten om er een soort van identiteitsding te maken dat ik gewone lak gebruik, het slaat helemaal nergens op. 🥲

1 like

Haha ik snap je

2 likes

Ben echt veel te lang bezig geweest met de ombre, maar ik vind het wel schattig geworden🥰

40 likes

Dumbo :pleading_face:

1 like

Ja! Lief he :hugs: ook nog een op mn duim

20 likes