Niet heel praktisch maar zoooo blij mee
Omggg
Wel praktisch, beetje saai:
Rimmel 064 Plum Pudding, onmogelijk vast te leggen donkerpaars. Eindelijk een waardige vervanger van Deliciously Dark, wat op de middelbare school mijn favoriete kleur was en die ik al een paar jaar niet meer kon vinden! Ik vind deze ook heel erg mooi op mijn voeten. Ik heb tijdens het lakken naar het album Gothic van Paradise Lost geluisterd, voelde me gelijk weer 16.
Weet iemand een goede salon in Leiden? Ik heb in december iets belangrijks en het lijkt me wel mooi om goed gelakte nagels te hebben. Gewoon mijn eigen nagels met misschien een leuk patroon ofzo.
Oh man terwijl ik scroll deel ik blijkbaar allemaal reacties uit per ongeluk. Sorry, ik vind je nagels heel mooi!
Ook richting herfstmodus! Het is wat paarser dan op de foto maar ben er zo blij mee! Niet zelf gedaan maar volgens mij is het kleur 111 van pink gellac
Zit trouwens nu toch wel te denken om mijn nagels weer zelf te gaan doen, denk wel dat ik mijn lamp heb weggegooid betaal nu voor gellak 28 euro elke 2 weken. Dus bijna 60€ per maand. Kan natuurlijk ook zelf weer een set kopen maar ik kan het niet zo mooi als de dames daar. Alleen ik kan ook dan mijn voeten meenemen als ik het weer zelf ga doen. Die laat ik namelijk niet doen, die kosten 33euro als ik ze laat lakken en ik heb hele lelijke voeten dus dat wil ik niet haha
Wow, wat een feest deze nagels!
Het roept wel allerlei vragen bij me op, komt neer op jeetje knap om hiermee te kunnen ‘werken’ met dagelijkse handelingen die je toch moet verrichten, tenzij je een butler hebt.
Ik had je een privéberichtje gestuurd, maar ik begin nu te twijfelen of ik het wel goed heb gedaan als je hem wel hebt gekregen geen haast hoor
@Nescio Oeps dat ging mis…
Haha ja kun je nagaan dat ik het meeste werk doe op m’n laptop
Het was wel weer even wennen want het is lang geleden dat ik ze zo lang had.
Maar eigenlijk is dat alleen de eerste dag omdat je “opslaat” hoe lang je nagels zijn. Eerst zorgt dat voor wat problemen, bijv in de winkel als je zo’n staande deur handvat loalaat na het sluiten, of met keukenlades en wc doortrekknoppen enzo.
Even lekker in je ogen wrijven kun je ook wel schudden
Maar ze zitten er nog op haha.
Ze was maar 2 uur bezig met afhalen van volledige vorige acrylset en deze zetten.
Ze zijn wel dik maar dat komt omdat de fimo dik is en je wilt niet dat dat uitsteekt.
Voor ik wegga laat ik weer nieuwe zetten maar ik weet nog niet wat.
Natuurlijk wel overdreven lang weer haha.
Oooo mooi!
Weet je welk lakje dit is?
Thanks! PG rubber base cover glowy pink met sparkling nude eroverheen, dacht probeer eens een combi