Show je nagels #2

Leuk! :heart_eyes: Onderste lakje lijkt op waar @Popsicle naar op zoek is? Of is het geen gellak?

Thanks! Het is gellak, maar wel een nude met glitter er overheen.
Het is nummer 104 van Verin en Mirror mirror on the wall van Yinger er overheen!

34 likes

Bijzonder! Wat is het?

Drie verschillende laagjes: een laag zwarte lak, een laag galactic en een laag cosmic unicorn skin van Holo Taco.

2 likes

Nou ik heb toch een lamp en alle attributen besteld. Eens even kijken of het ook lukt bij mezelf, als dat niet zo is dan ben ik zo weer bij de salon ten slotte :blush:

3 likes

Herfstige spookjes :ghost::fallen_leaf:

54 likes

8 likes

Au naturel

9 likes

Hmm dat holo taco is wel een dingetje he. Mss toch eens naar kijken. Is dat duur?

Niet duurder dan andere goede nagellak. Alleen de verzendkosten zijn hoog als je niet de 100 euro haalt voor gratis.

2 likes

Iets duurder dan Essie, maar de klapper komt op het eind, je mag nog verzending van 20 dollar en belasting etc betalen. Dus als ik bestel, is het meteen voor 120 euro :no_mouth:
Edit: dat waren wel 8 lakjes.

4 likes

Trind doorzichtig lakje. Eindelijk weer even lang voor mijn doen.

10 likes

De extra kosten houden mij ook tegen bij Halo Taco te bestelen maar mochten er hier meer zijn die willen bestellen wil ik wel mee doen!

3 likes

Is holo taco er ook in gelpolish, of alleen gewone?

Alleen gewone lak.

1 like

Jammer!

Hoera! Ik heb mijn teennagels gedaan met mijn nieuwe apparatuur en lakjes en het zit er perfect op! Vingers niet aangekomen want ben donderdag nog bij de salon geweest en dat ziet er ook nog geweldig uit dus dat laat ik nog lekker 1.5 week zitten :blush: hopelijk zit het dan ook mooi daarop, dan heb ik het geld dat ik nu heb uitgegeven er met 1.5 maand uit! Normaal 60€ per maand dus dat zou mooi zijn

3 likes

Zojuist voor het eerst m’n nagels laten doen. Ze zijn echt supermooi! Er waren zo veel kleuren, ben wel 5x geswitcht. Voelde me net een kind in een snoepwinkel.

19 likes

Ze zijn allemaal afgebroken dus behoorlijk kort maar wel lekker glitteren

15 likes