Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar biab dus ik verkoop wat van mijn andere gellak
Vraag je 10 euro voor alle meanail kleuren?
Ik heb wel interesse in de Kiki builder gels!
Ja ik ben allergisch (ook voor acryl). Ik heb verschillende merken geprobeerd en ook een soort acryl (weet niet meer hoe het heet, was ook echt super duur om te laten zetten) waar minder mensen allergisch voor zijn, maar ik kreeg op alles een reactie. Nu gebruik ik normale lak.
Hier heb je dus niet zo veel aan helaas ): Mocht je iets vinden waar je niet op reageert, dan hoor ik het graag!
Star Struck a Chord van Essie. Prachtig dieppaars met gouden glitters. Wel een bitch om op de foto te krijgen. Maar ik denk dat dit m’n vaste herfstkleurtje gaat worden.
Edit: Dit is ‘em het beste. Paars is nog wel donkerder in het echt.
Zo mooi! Kleurtjes echt goed gecombineerd
Wat is nou de truc om nagellak goed te laten zitten en wat zijn goeie merkjes? Ik heb altijd na 2 dagen al chips en dan ga ik gelijk peuteren.
Biab of gelnagels begin ik niet meer aan, daar kan ik niet tegen.
Ervoor zorgen dat je nagels goed droog en ontvet zijn voordat je ze lakt (ik weet dat het verleidelijk is om je handen vlak voor het lakken te wassen, maar je kunt beter even wachten), een goede basis gebruiken en de uitstekende randjes van je nagels ook lakken. Het is ook belangrijk dat je niet over je nagelriemen heen lakt, maar alleen op je nagelbed.
Ik lak mijn nagels meestal om de 7-8 dagen en ik heb NOOIT chips. Ik denk dat ik makkelijk 10 dagen met normale nagellak zou kunnen doen, mits ik tussendoor een laagje topcoat aanbreng tegen tipwear. Ik doe dat meestal na 3-4 dagen, voordat de lak begint te slijten (dat gebeurt anders best snel op mijn rechterring-en middelvinger).
Dure nagellak is in mijn ervaring een scam, en alleen de moeite waard omdat het vaak in meer bijzondere kleuren en finishes komt dan goedkope merken. Essence blijft bij mij net zo goed zitten als Essie (en vind ik zelf ook lekkerder lakken, maar dat is erg persoonlijk).
Dit vind ik de allerbeste basecoat:
Qua topcoats heb ik meerdere favorieten. Ik gebruik nu mijn tweede potje Extreme Gel van Essence, maar die van Rimmel, Kiko en Catrice vond ik ook ontzettend goed.
Misschien heb je iets aan deze video, haar uitleg is ook heel relevant voor het behouden van je nagellak:
Rubber base coat extra dik aangebracht en na een laag beige gellak losse glitter flakes aangebracht. Dit erin verwerkt met nog een laag beige lak en afgewerkt met topcoat. Dit zijn mijn natuurlijke nagels en ik merk dat ze bij deze lengte wat makkelijker omvouwen. Dus ben benieuwd of deze dikte er bij gaat helpen.
Heel mooi! Ook de vorm vind ik prachtig
Wow je natuurlijke nagels lijken gewoon “nep”. Echt heel mooi!
Ik vind nepnagels mooi, thanks
Ik bedoelde het niet negatief! Ze zien er gewoon professioneel salonwaardig uit.
Weet ik! ik moet echt aan mijn communicatie werken. Gebeurt nogal vaak dat een reactie van mij als aanval/verdediging wordt geïnterpreteerd 🥲