Show je nagels #2

26 likes

Ik wil graag zelf beginnen met gellak in plaats van het laten doen. De vorige keer bij de salon is het volgens mij niet helemaal goed gegaan, want mijn nagels zijn ineens een stuk dunner er gevoeliger. Volgens mij heeft ze een te ruwe vijl gebruikt voor de nagelplaat. Ik zat daarom te denken aan BIAB. Heeft iemand toevallig een aanrader voor een webshop om te bestellen en andere producten die ik nodig heb? Ik kan een lamp krijgen van 36w, maar ik heb geen idee of dat volgende gaat zijn. Kan BIAB ook i.c.m. gellak? Het lijkt me wel leuk om af en toe een kleurtje te doen.

Sinds ik gellak doe zijn mijn nagels wel sterker, maar ik heb iets vreemds nu. Mijn nagelbed wordt langer denk ik, hierdoor groeit er nu een stuk vel aan de onderkant van mijn nagel boven mijn vingertop. Het voelt vreemd aan. Komt dit iemand bekend voor toevallig? :joy:

2 likes

Dit is normaal! Mensen met lange nagels hebben daardoor ook niet echt troepjes onder hun nagels, omdat de huid helemaal doorloopt tot aan het einde. Als je je nagels nu weer kort knipt/vijlt kan dat stukje huid heel gevoelig zijn.

5 likes

Biab kan zeker icm gellak!
Ik gebruik zelf biab van Kiki London en ben daar tevreden over. Ik heb een lamp van 28W. Volgens iemand bij wie ik een nailart masterclass volgde is mijn lamp noet geschikt voor The Gelbottle biab, omdat je daar een lamp van 48W voor nodig hebt, als ik t me goed herinner.
Ik bestel zelf graag op theblooom.nl.

Toen ik begon met gelpolish heb ik een set besteld bij Yinger, lamp, buffer, prep, scrub etc zat daar allemaal bij. Vond het wel handig om alles in 1 te hebben. Maar meer merken bieden zo’n set aan. Ik vind de lakjes van Kiki London ook fijn, en Candy Coat en Verin ook.

2 likes

Holo Taco gliterally purple

20 likes

Oh fijn dat het blijkbaar normaal is haha! Ik heb het nog nooit eerder gehad en vond het er ook zo raar uitzien.

@MazKanata een setje is wel een goed idee, ik ga daar even naar kijken! Heb ook wel vaker goede dingen gehoord over Kiki, wist niet dat zij ook biab hadden. Dacht dat het specifiek van the gelbottle (?) was dus thanks voor de tip!

1 like

Herfst :smiling_face_with_three_hearts:

64 likes

Echt super blij mee, het is net niet zwart en ik vind het zoo mooi staan

40 likes

Heel mooi! Staat ook goed in combinatie met je ringen en tatoeages

3 likes

Iemand interesse? Het zijn niet mijn kleuren.

O my god dit is zo mooi!! Waar heb je dit laten doen? :heart_eyes:

1 like

Een salon in een dorpje in noord limburg

1 like

Ik heb interesse in die van Carma en de pink

Er zit een glittertje in verstopt

20 likes

13 likes

Nog meer meiden hier met een allergie voor gewone gellak? Zo ja, wat gebruiken jullie nu? En hebben jullie een vervanger voor een rubberbase?

Ik weet dat het overdreven is, maar ik ben echt verdrietig dat ik mijn pink spullen niet meer kan gebruiken. Had net de perfecte collectie kleurtjes opgebouwd en het zo bleef mooi lang zitten.

Hoi. Die andere zijn Kiki.

1 like

Yes idd de pretty in pink

2 likes

Ik ben ook weer over gegaan naar de herfstkleurtjes!

7 likes

Ik zou peach me en coral crush wel willen proberen als je die nog hebt. Ik heb alleen nog nooit gellak zelf gedaan en ik weet dus nog niet of het wat voor me is, ben ook nog aan het zoeken naar de juiste producten. Dus ik snap het als je het liever geeft aan iemand die al fan is van deze kleurtjes bijvoorbeeld!