Show je nagels #2

weer iets korter en een blauwe french!

39 likes

14 likes

Expressie - Air Dry
In het echt iets donkerder. Mis m’n vrolijke glitters nu al.

5 likes

Ga je die randjes nog weg halen of is dat part of the look.

16 likes

Ik lak als een kleuter. :joy: Onder de douche haal ik de randjes weg. M’n fijne motoriek is non existent. M’n vader biedt me regelmatig een rol schilderstape aan.

11 likes

Hahaha ja de randjes zo met je nagels weghalen.
Ik kan zelf ook niet lakken, eindig ook zo.

2 likes

Haha dit is precies hoe ik het ook altijd doe. Lekker buiten de lijntjes kliederen en later weg halen onder de douche :sweat_smile:

3 likes

64 likes

Lijkt saai maar van dichtbij :star_struck: :

90 likes

Wat vinden jullie de fijnste cuticle remover?

1 like

27 likes

Ik gebruik deze:

https://prettypolish.nl/product/cuticle-remover-mollylac

&

Vind ze allebei heel fijn en merk eigenlijk niet echt verschil tussen beide. Maar ik heb wel vrij makkelijke nagelriemen dus ik weet niet hoe het is als je dat niet hebt.

1 like

De huid rondom mijn nagels is zó droog. Het scheurt gewoon allemaal, ik snap er niks van (en de echte kou buiten moet nog komen!). Iemand een goede tip? Fijne olie of crème of iets anders?

1 like

Thanks!

Gebruik je al nagelolie?
Ik vind Dadí oil het allerfijnst. Wel duur.

Ja! Alleen niet 3x per dag of zo. En ook niet die jij noemt. Maar als die helpt dan wil ik het wel proberen!

Ik gebruik deze, op aanraden van @Yzile. Vind hem erg fijn! Heb hem op marktplaats van iemand overgekocht.

1 like

Mijn stagiaire op werk had van die stiletto nagels in de lengte van de hele tip, en van een andere collega brak haar nagel tot bloedens toe af en nu zijn we aangesproken dat we geen vierkante nagels meer mogen en ze niet langer dan een halve cm vanaf je vingertop mogen zijn :sob::sob::sob:

2 likes

Tortoise want ben al helemaal in de herfstmood

42 likes

Oh mooi zeg! Hoe doe je (of je styliste) dit?

2 likes