Show je nagels #2

Ze deed het met allerlei verschillende kleuren bruin en een hoop laagjes dus kan het je niet precies vertellen :sweat_smile: ik ga altijd naar skincarecenter in Den Bosch en haar insta is @anouknailedit

Biab met sterretjes en maantjes

36 likes

Echt heel gaaf! Mag ik vragen wat je daar per set voor betaalt?

heeft iemand hier ervaring met de niab/biab lakjes van d.utch n.ail s.tore? ik wil graag bestellen maar weet nog niet precies welke kleur!

China Glaze - Modern Auburn

Ondanks dat het morgen bij mij nog 30 graden is ben ik wel in de herfst mood en dit is echt de perfecte kleur! Nagels moesten helaas korter omdat er 3 gescheurd waren 🥲

34 likes

licht grijs

22 likes

Ik betaal €50! Niet heel goedkoop maar ben er altijd heel blij mee, vind alles wat ze maakt prachtig :heart_eyes:

2 likes

Acrylnagels er af laten halen op advies van de salon en nu gellak er op laten doen! Ze vond mn nagels er zo goed uitzien toen ze de acryl er af haalde. Kijken hoe lang dat houdt, als het er binnen een week weer af is laat ik er weer nieuwe acryl opdoen :blush:

13 likes

Ik ga morgen weer na 4 weken maar ik heb nog maar 4 nagels over van mijn oude set en 3 nagels zijn tot op het leven gescheurd. Kan wel janken

Ik heb weer 2 nieuwe merken ontdekt: Verin, mooie kleuren met supergoede dekking!
En bfyn, heb daar net deze 5 kleuren besteld:

6 likes

Aaah ik heb eigenlijk een nagel no buy maar wat een toffe kleuren! Verin trouwens ook. Die brilliance kleuren :heart_eyes:

Ga maar even op mijn handen zitten zodat ik echt niet kan bestellen :grimacing:

31 likes

Ja Verin heeft ook mooie E-gel kleuren, heb er nu 2 en wil daar eigenlijk ook meer van. Maar mag nu écht geen nagelspullen meer bestellen :rofl:

1 like

Mooi! Welke kleur is dit?

1 like

Donkerblauw met cateye effect

38 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

Ik ga vandaag mijn schoonfamilie voor het eerst ontmoeten voor de bruiloft van mijn vriends zus, en ik heb tijdens het scheren van mijn oksels een stukje van mijn middelvingernagel afgeschoren. :woozy_face:

Forever Young van BellaOggi

37 likes

Nummer 09 Vintagged pink

Nu geen powergel meer maar n nieuw product wat ze gewoon lakt en verdeelt met een kwastje, maar wel hard is. Blush heet t volgens mij.

8 likes

Die van jou zijn mooi hoor, maar die kleine nageltjes ernaast :pleading_face::pleading_face:

4 likes