Show je nagels #2

Ik vind het superlekker om daarmee langs mn lip te wrijven, daarom mag ik het zelf niet te vaak. Mooie nagels!!

1 like

Je kan op google ook zoeken op foto. Misschien werkt dat?

Haaaahahaha, ik heb dit ook al opgemerkt ja :rofl: En dankjeee :smiling_face_with_three_hearts:

Pff ik doe het volgende keer weer hoor hahaha

1 like

thanks!

@Krelis ja had al met pinterest geprobeerd ook maar lukte niet goed :woozy_face:

1 like

Omg ik doe dit ook! Mijn moeder ook. Die zet haar nagel graag in haar Cupid’s bow. Weet ff niet hoe dat ding in het NL heet. Af en toe schaam ik mij ervoor omdat het zo een onbewust ding is die ik ook in het openbaar doe :joy:.

Ben nu wel benieuwd of meer mensen dit doen.

Ik ga graag met mijn nagels over mijn lippen:

• Ja. Heerlijk gevoel.
  • Nee. Ieuw.

0 stemmers

Ik heb jarenlang echt hardcore nagelgebeten dus voor mij is het gewoon dat gevoel van mn nagels in mn mond hebben en dan vooral met steentjes of structuur haha

1 like

Ja, die van vorig jaar. Veel veilige kleuren: 3x lichtroze en 7x roodtinten. Verder veel verzorging. Er zitten echt wel mooie kleuren tussen, maar ik zou hem niet nog een keer kopen. Inhoud is dit jaar ook precies hetzelfde.

1 like

Na 2 weken is dit de situatie :sob:. Na een week begon de lak en dat eronder al te scheuren. Dat is elke keer als ik terugkom… ik dacht eerst nog ontzwangeren en die hormonen maar kak, baal hier van

1 like

Wat balen!
Maar het kan goed door hormonen komen hoor, die zorgen ervoor dat je nagelplaat vetter is. Je zou kunnen vragen om biab als treatment of base (overlay), dat zou kunnen helpen!

1 like

Folies links

En blobs rechts

30 likes

Ik zit bij een super gave nagelsalon en krijg nu een super funky design op m’n nagels dus hoop hier over een half uur blij verslag uit te kunnen brengen :heart_eyes:

14 likes

Oké ik had iets minder neon party verwacht, maar fuck it :grinning_face_with_smiling_eyes: ik hou de zomer nog even vast! De pedicure zelf was echt top, zo lekker.

36 likes

Heeft iemand antwoord op mijn vraag, durf weer niet te bellen. Maar ik heb voor het eerst acryl gedaan. Nu is het inmiddels lelijk, maar moet ik bedenken bij refill of verwijderen en nieuwe set? Is de refill dan dezelfde kleur enzo?

1 like

Een refill is een bijwerking. Je styliste gaat je nagels bijvullen en je kan dan een ander model/vorm/kleur kiezen. Nieuwe set zal de styliste alles eraf moeten halen en van nul starten. Sommige stylistes rekenen een nieuwe set aan als je na +4 weken pas gaat voor een bijwerking.

Mijn vriend, gisteren: “Ik vind het echt leuk dat je de laatste tijd weer veel nagellak draagt, ik vind paars heel mooi en lange nagels staan je heel goed!”
Ik: “Dankjewel, wanneer het weer grauwer wordt krijg ik altijd weer zin in lekker donkere kleurtjes, in plaats van nude of licht!”
Hij: “Ja, lekker herfstig, het staat ook heel mooi bij je kleding!”
Ik: “Ik wil ze morgen weer lakken, ik dacht misschien aan zwart of bordeaux! Heb jij suggesties?”
Hij: “Mintgroen!”

:’)

084 Dark Tiffany van KIKO

50 likes

Haha ahh, wel heel lief die complimentjes en dat hij zo meedenkt!

2 likes

Je bent niet zo lang geleden geweest toch? Wordt dat zo snel lelijk?

1 like

Flinke uitgroei al. De beschadigingen komen door de verhuizing, dus dat is mn eigen schuld :sweat_smile:

1 like

Wow geweldig dat je zo’n gesprek met je vriend kan hebben :grin: En mooi kleurtje!

1 like