Eigenlijk zelfde als altijd… the gel bottle biab nr 18. Twee nagels waren ingescheurd die heb ik verlengd met sjablonen.
Is echt een goede kleur voor je handen. Ik vind t zo lastig om een goede nude/roze te vinden waarbij mn handen niet dood of rood lijken.
vraagje, kun je over de topcoat van gel nagellak nog een laagje kleur doen en dan nog een keer topcoat? ik heb het in alle haast te dun gelakt dus het dekt niet mooi. of moet ik nu eerst over de topcoat weer de base doen, dan kleur en topcoat?
Als je de topcoat een beetje buft of lichtjes opruwt met een vijl wel. Anders heb je kans dat de bovenstaande laag afbladert/niet goed houdt omdat gellak een plaklaag of ruwe laag nodig heeft om te hechten. Gladde oppervlakken en gellak is geen goeie combinatie
thanks voor je tip! heb het zo gedaan en het lijkt goed te gaan!
Echt super netjes gelakt! Gebruik jij ook nog een base onder biab? Of doe je alleen biab en daar de top coat overheen?
Nee bij biab (of althans deze) hoef je geen basecoat meer te gebruiken. Dus gewoon beetje opbuffen als voorbereiding en dan daarna topcoat. Scheelt weer een stap
Chill! Ik laat nu steeds biab doen bij een salon (ook van the gelbottle) en de styliste daar zei al dat ze voor de zekerheid er nog een base onder doet, maar dat het officieel niet hoeft. Ben eigenlijk van plan om het aan te schaffen voor thuis, dus dan laat ik die base lekker zitten.
Ja want volgens the gelbottle zitten er verzorgende ingrediënten in de biab dus die komen dan niet op je nagel als je er een base onder hebt (denk ik)
En zeker zelf kopen, flesjes zijn wat duurder maar ik doe denk ik al een jaar met deze en wissel bijna nooit af met een andere kleur. Ze zijn groter dan normale gellak flesjes.
Expressie Bend and Snap. Krijg de kleur er niet goed op, is in het echt koeler. Randjes moet ik er onder de douche even vanaf poetsen.
Voor het eerst zelf met gellak aan de slag geweest, zit er nu 'n week op en ben er heel tevreden over!
Weer een keertje acryl laten zetten, mijn eigen nagels had ik namelijk helemaal kapot gevijld. Wel iets te vierkant maar vind de kleur erg mooi!
Ben helemaal in de ban van adventkalenders.
Nu zag ik dat ze er ook een van essie hebben. Iemand van jullie deze wel eens gehad?
hoiiii weet iemand of dit een specifieke naam heeft? ik wil opzoeken hoe het eruit ziet met andere kleuren
Outline french manicure geloof ik. Als je daarop googelt vind je wel meer foto’s van vergelijkbare designs.
Edit: ik zie ook double french voorbijkomen.