Show je mondkapjes topic

Ik heb een berg mondkapjes besteld bij Shein die nog binnen moeten komen, maar ook een paar mensen gesupport op Etsy en ook een paar glittermondkapjes besteld (kon het niet laten). Als ik er nu niet genoeg heb, weet ik 't ook niet meer :crazy_face:

Etsy (DutchStuff)
image

image

image

Shein:
image

image

image

image

Lots of Goodies:

De zwarte en de zilveren

6 likes

Ik heb ook mijn bestelling van lots of goodies binnen. Dit is nu mijn fave! Heeft ook een ijzertje bij mijn neus.

10 likes

Maison Heroïne. Deze zijn echt super fijn. Goede stof, niet zo mega dik als sommige andere merken en ze sluiten mooi aan.

Even&Odd:

Ali (met filter maar daardoor is het stof vrij dik en dat praat een beetje gek. Heb echt het gevoel alsof ik dan sta te mompelen)

& Dorothy Perkins

En door jullie wil ik eigenlijk ook nog glitter mondkapjes, maar van de andere kant kan ik nu ook wel even vooruit :sweat_smile:

4 likes

Heeft iemand tips welk merk anti-fog-spray (om beslagen brillen te voorkomen) het fijnst is?

1 like

Ik lees ook even mee voor tips. Ik heb vandaag die van Pearle gehaald. Die helpt wel iets maar hij blijft nog steeds iets beslaan.

Ja bij mij zijn die met glitters ook wat groot, maar ik heb ook knoopjes erin gelegd en dan zitten ze wel prima eigenlijk.

Heb ook die met panterprint besteld daar en die heeft van die schuifjes erop. Dat is wel m’n favoriet en die zou ik het liefst nu elke keer dragen, maar helaas moet je 'm steeds wassen he haha

1 like

€ 1,89 48%OFF | Zachte Pluche Warme Fietsen Gezichtsmasker Volwassen Winter Cartoon Oor Masker Twee-In-Een Warm En Stof-proof Wasbare Herbruikbare Facemask # St

Ik kwam deze tegen op ali. Lekker voor de winter :joy::joy::joy:

Ik zag trouwens vandaag iemand met echt een tof mondkapje, met kettinkjes erop. Ze liep langs dus vond het ook weer zo wat om erachteraan te gaan om te vragen waar ze die gekocht had maar als iemand een idee heeft dan hou ik me aanbevolen.

11 likes

Wacht dit bestaat?? :scream: I need this in my life!

1 like

De groene glitter geeft ook enorm af, heb ‘m even uitgekookt, water was helemaal bruin, maar wel heel pretty! :ok_hand:

Deze van Zign via Zalando had ik al een tijdje, ze zijn oké maar zitten niet heel lekker omdat ze zo groot zijn.
afbeelding

Ik heb er laatst nog een via een Nederlandse etsy verkoopster gekocht. Zit heel fijn, zachte stof en was snel verzonden. Aanrader!

2 likes

Ik heb nu deze besteld bij Bol, deze krijgt (op 1 na) goede recensies. Duurt nog een paar dagen voor ik kan testen, maar dan zal ik laten weten hoe het mij bevalt.

4 likes

Oh ben heel benieuwd!

Aaagh heb ik nou zo’n pech met pasvorm ? Echt elk mondkapje wat ik koop (behalve die blauwe wegwerp) schuift van mijn neus af zodra ik ga praten :woman_shrugging: iemand tips of moet ik toch verder blijven zoeken ?

Ik heb dit ook maar met zo’n neusclipje er bij blijven ze wel beter zitten dus daar kies ik ze op uit. Weet niet of je dat al had geprobeerd?

Heb je ook al mondkapjes geprobeerd die een neusijzertje hebben? Die kan je eventueel ook zelf maken, maar daardoor blijven ze bij mij wel een stuk beter zitten.

Edit: Hier staat een tuturlio hoe je het zelf kunt maken

1 like

Ik denk dat dat het is ! Ga het eens proberen, ook de tip van @lepelsteeltje ziet er goed uit :+1:

1 like

Oke dit spul werkt goed! De gebruiksaanwijzing is niet helemaal volledig vind ik, als ik die opvolg (spuiten, uitwrijven) werkt het onvoldoende.
Wat ik doe:
Op brillenglazen spuiten (1 spuitje per glas), met je vinger verdelen aan binnen en buitenkant van het glas. Goed alle hoekjes raken. 30-60 seconden wachten tot je echt ziet dat het wat opdroogt. En dan opwrijven met meegeleverd doekje.

Ik zit nu met een mondkapje en bril op, in een warme ruimte terwijl ik net van buiten kwam. Ik adem expres wat harder uit via mijn neus en de glazen beslaan helemaal niet.
Duur spul maar het is het waard!

8 likes

Bedankt voor de review!

1 like

Weet iemand waar ik mijn eigen mondkapje kan laten drukken (zonder dat je er direct 100 moet bestellen)?

Ik heb een leuk idee in mijn hoofd, maar het lukt niet met de standaarddesigns in Smartphoto.

Ik heb vandaag bij Hema weer de stoffen mondkapjes gezien en heb daar een setje met een kerstvariant erin gehaald (gezien ik waarschijnlijk moet werken met de kerstdagen). Oh en een setje met een Takkie mondkapje. :smile:

5 likes