Show je mondkapjes topic

Ik heb ze ook binnen! Gister al trouwens maar had ze op het werk laten bezorgen en was smiddags vrij. Zijn wel aan de grote kant voor mijn gezicht vind ik. Zitten wel lekker en kan er makkelijk door ademen. Moet wel ook wennen aan de vorm. Had eerder alleen maar de meer rechte gewoon zeg maar. Deze steken zo uit aan de zijkant. Maar vind de glitters wel heel gezellig haha.

Glitter mondkapjes blauw en rosé

afbeelding afbeelding

10 likes

Wauw die blauwe is ook mooi zeg! Nu wil ik die ook haha. Matcht goed bij mijn lichtblauwe regenjas, is dat reden genoeg?

3 likes

Ja reden genoeg! Vind die echt mooi van kleur.

1 like

Ja hallo nu wil ik ook een blauwe met glitters.

1 like

Iemand nog tips voor mondkapjes met neusbeugel die goed aansluiten? Ik gebruik nu de standaard zwarte van Scotch & Soda en dat model werkt heel goed voor mij maar ik wil eigenlijk ook wel wat andere.

Ik had samen met de beroemde glittermondkapjes ook deze besteld, deze heeft een neusbeugel en sluit goed aan door de verstelstukjes! Ik gok dat de andere kleuren van hetzelfde model dat ook hebben. Ik had er ook een met neusbeugel op Etsy besteld en normaal bestel ik liever bij zo iemand dan bij grote webshops, maar helaas zit deze van het linkje wel echt beter…

Van polyester, vind ik fijner ademen dan de katoenen die ik heb.

4 likes

Voor degene die het zwarte glittermondkapje hebben besteld, misschien een obvious tip hoor maar noem het toch maar even. Was hem even apart de eerste keer. Er kwam zwart water vanaf en ik had mijn mondkapjes allemaal in een emmer gedaan om te wassen, en de gekleurde hebben wat zwarte vlekken nu.

4 likes

Thanks, ik heb die! Ik kook ze altijd even uit, was niet dagelijks. Maar toen viel het wel mee geloof ik, met wat eraf kwam.

1 like

En heb er nog een paar die een ander model hebben maar die vind ik minder fijn.

22 likes

Deze zijn echt heel leuk. Waar heb je deze gekocht?

Bij deze Etsy shop:

2 likes

Ik ben ook gezwicht voor deze en een glittermondkapje. Vanmiddag besteld, eind vd middag al mail dat ze zijn verzonden. Ben benieuwd!

@Rozecoupeschaar trouwens jouw ogen :heart_eyes:

6 likes

Ik heb gister 4 glitter mondkapjes gekocht en een met madeliefjes bij lots of goodies, zijn net binnengekomen. Degene met madeliefjes zit perfect, maar de glitter vallen wat groter, dus ik hoop dat die wel goed zitten met de stoppers van etsy. Nu eerst alles even wassen

Heeft iemand enig idee of die mondkapjes van de zeeman erg krimpen? Ik heb een s/m gekocht en vind ze dus helemaal niet zo groot. Ze passen mooi maar als ze flink krimpen dan word het krap bij de oren denk ik

Heel erg leuk. Blijven ze goed als je ze op 60 graden wast?

Ik heb alleen gewassen op 40 (biecht biecht)

2 likes

Haha, OK, dan neem ik zelf denk ik de proef op de som, toch bedankt!

Ze zitten heel fijn, wel iets aan de grote kant voor mijn kleine hoofd, vooral de zwarte, maar die heb ik in kokend water gelegd en is nu gekrompen naar perfect formaat :sweat_smile: Ze zijn niet al te dik qua stof dus super chill.

1 like
1 like