Op de site van de Kruidvat kun je nu je eigen mondkapje maken!
https://www.ad.nl/deventer/10-stijltips-voor-je-mondkapje-ik-zag-maxima-en-dacht-oh-nee~a8e13304/
Lekker dan, Camilla ziet er met mondkapje een stuk vriendelijker uit.
Hoe vind je dit mondkapje zitten? Ik twijfel om hem ook te bestellen
Heeft iemand een tip voor zo’n plastic klemmetje dat je kan gebruiken om je kapje achterop je hoofd vast te maken? Ik heb er wel een paar gespot op Bol maar geen idee hoe die kwaliteit is
Heeft iemand tips waar je zijden/satijnen mondkapjes kan kopen? Ik kom als ik via Instagram zoek alleen uit op Amerikaanse shops. Heb er nu namelijk 1 van Wolford (heel duur anders had ik er daar een paar meer van besteld) maar merk dat dit veel fijner is voor mijn huid, en het draagt veel fijner.
Etsy? Zijn wel iets minder luxe dan die van Wolford, maar als het je puur om de stof gaat:
Dit zijn Nederlandse verkopers, maar er zijn er ook zat verkopers binnen Europa:
Ah top, bedankt! Had zelf helemaal niet aan Etsy gedacht.
Ik vind ze er super mooi uit zien, maar krijg je daar geen vlekken in? Bij mensen die zo’n plastic masker hebben zie je altijd waterdamp op dat masker zitten van het praten/ademen etc. en ik was dan bang dat je in het satijn daar vlekken van zou zien. Ze lijken me qua stof inderdaad wel erg comfortabel!
Ik heb nu een donkere (grijs/zwart) en daar zie je niks op. Snap wat je bedoelt met die van plastic maar daar had ik gelukkig geen last van. Heb nu een lichtroze besteld via Etsy, hopelijk gaat het bij die ook goed. Ze zitten inderdaad veel fijner.
Oeh welke roze heb je besteld?
Deze heb ik besteld.
Maar nog niet binnen dus weet niet hoe de pasvorm is.
Deze heb ik nu en bevalt heel goed.
Mooi!
Hoe bevalt ie?
Mwah, niet zo fijn als die andere (die van Wolford). Merk wel dat dit fijner is voor m’n huid maar deze zweet best wel (heb ik bij gewone katoenen geen last van).
Mondkapjes komen van America Today. @crazyplantlady de glitter mondkapjes hebben een zachte, katoenen binnenvoering (net als de zwarte). @Shadina de logo’s kun je gemakkelijk met een tornmesje loshalen denk ik. Ze zitten alleen op de buitenste laag vastgestikt.
Ik ben er blij mee! De touwtjes zijn heel zacht, de stof is niet te dik, ze hebben een neusbeugel en de pasvorm is goed.
Op de site van de zeeman heb ik van de week dit soort mondkapjes nog besteld. Weet niet of ze ze ook in de winkel hebben, maar online sowieso dus. Meerdere printjes en ook verschillende maten