Show je mondkapjes topic

Ik had ook die glittermondkapjes besteld en ik had ze binnen twee dagen in huis. Heb eigenlijk niet eens opgelet of ik een t&t had.

1 like

Ik heb de track & trace! Jij ook?

Ik heb gisteren ook 2 glittermondkapjes besteld En vannacht de t&t ontvangen. Hopelijk ontvangen jullie ze ook snel :crossed_fingers:t3:

Nee ik niet. Ben benieuwd dan wanneer we ze ontvangen dan haha.

Reageren ze bij jou ook niet op mail? Of heb je nog niet om een t&t gevraagd?

Ik heb nu een tracking! Had vrijdag besteld, Instagram DM negeren ze nog steeds.

Mijn glitterkapjes komen vandaag binnen! :cheer: Ik ga pas boodschappen doen als ze er zijn zodat ik de show kan stelen in de supermarkt, ziet tenminste iemand nog hoe fabulous ik er vandaag uit zie

2 likes

Een collega had deze! Zag er heel cool uit. Wel een beetje groot, dus ik ben bang dat ze te groot zijn voor mijn alles op elkaar gepropte gezicht.

Ik ga nu ook glitterkapjes bestellen.

Mijn nieuwe mondkapjes komen straks ook binnen! Mijn vraag: wassen jullie deze eerst voordat jullie ze gaan dragen? Lijkt me wel toch?

Ik heb ook de track &trace idd. Zal wel druk zijn daar, haha. Maar niet netjes om niet op berichten te reageren. Hoeveel moeite is het…

Deze komt van het werk van mn vriend en is gemaakt van landbouw plastic ofzo want er valt nauwelijks door te ademen

Deze heb ik in maart oid alvast bij ali besteld…

En met roze EGF jas

@anon42392789 hey girl hey! Love panterprint, ik vind het zo fijn dat je dat werkelijk met alles kan combineren.

Ik heb ook nog een paar die @MACdonalds gemaakt heeft en wat saaie witte van mijn werk.
En er zijn er twee met kerst print onderweg.

8 likes

Ik heb deze en een zwart glittermondkapje besteld! Weet iemand of die glitter mondkapjes ook een ijzerdraadje bij de neus hebben?

Leuk! Nee zit er niet in. Bij mij sluit hij wel goed aan en gaat het ook goed als ik m’n bril op heb.

1 like

Oh, fijn! Dankje :slight_smile:

1 like

Waar is die van?

Sunny mondkapjes!

1 like

Nee heb er niet om gevraagd. Is ook nog geen 48u dus wacht gewoon even af.

Hahaha glittermondkapjes, de nieuwe forumtrend :sparkles: love it

4 likes

Ook te gebruiken in bad of op de spijkermat.

4 likes

:joy: ik sta oprecht op het punt alle drie te bestellen. Belastingpayday :sparkles:

2 likes