Die zeeman mondkapjes waar jullie het steeds over hebben. Halen jullie die gewoon in de winkel? Ik ben al in twee verschillende zeemannen geweest en ze liggen nergens.
Ah nee dat is kut! Ik hoop voor je dat je snel weer naar huis toe kunt. Laat maar weten of je nog Groningse producten nodig hebt om te overleven, dan stuur ik ze op haha.
Dragen jullie ook een filter in jullie stoffen maskers of enkel het masker op zich?
Toen ik vorige week bij de Zeeman was hadden ze er nog maar 2 en die lagen in een bakje voor de kassa. Kan dus best zijn dat ze er niet (meer) zijn.
Ik heb net gevraagd bij mijn Zeeman en daar waren ze uitverkocht
Moah ik vind het niet fantastisch, ik heb ze nu een keer of tien gewassen ze zien er heel slordig uit en ik denk dat ze ook snel kapot gaan bij de naden en gaan rafelen.
Niet mijn foto dus. Gezeefdrukt, blijft heel goed in de was en ik support haar graag. Zit lekker!
https://www.renskedegreef.nl/shop Er zijn meer designs en kleuren
Ik heb dus ook die glitter mondkapjes besteld, lekker geinfluenced. Maar ik krijg maar geen tracking en ze negeren mijn Instagram DM die ze wel hebben gelezen
Ik wacht ook nog op een track&trace maar de 48 uur was nog niet voorbij dus dacht het zal wel. Maar naar aanleiding van jouw berichtje toch even de Google recensies opgezocht en daar zitten ook wel een hoop negatieve tussen
Oh oeps, dit keer heb ik daar ook niet naar gekeken aangezien ze gelinkt waren door iemand hier. Fingers crossed, hopen dat het bij ons wel goed gaat & @Blush.
Ja hier is de 48u al lang om⊠vind echt niet erg dat het wat later is, maar als je mijn berichtje hebt gelezen reageer dan gewoon aub.
Haha oei, ik heb ook bij de desbetreffende winkel glitter mondkapjes besteld maar de 48 uur na mijn eerste mail zijn nog niet voorbij dus ik wacht het af. Ze zullen wel overuren draaien met al die FFâers die ze ineens willen.
Heb zojuist een mail gehad dat de glitter mondkapjes verzonden zijn! Binnen 48 uur krijg ik de track & trace, ben benieuwd.
Ik heb deze mail zaterdagochtend gehad en helaas nog geen t&t. Hoop dat ik ze wel krijg.
Ik was degene die het linkje deelde, dus hopelijk krijgen jullie ze wel gewoon binnen. Ik had ze wel snel binnen. Heb even terug gekeken in mân mail, heb wel een bevestiging gekregen dat ze verzonden waren, maar geen track en tracĂ©. Ze kwamen door de brievenbus.
Ja, die kreeg ik zaterdag ochtend ook en heb nu nog steeds niks haha!
@Clarity ah oke, dan zouden ze morgen als brievenbus post kunnen komen! Dat is natuurlijk niet op maandag.
Heb je een linkje?
Ik ook rond 18:00u dus ben ben benieuwd!