Show je mondkapjes topic

Ik zag net op de site van festyfashion van die bakjes waar je je kapje in kunt bewaren. Weten jullie toevallig meer shops (en bij voorkeur ook offline winkels) die zoiets verkopen?

Ik heb er een aantal van het merk Even & Odd! Deze passen heel goed om mn smalle gezicht en ze blijven ook fijn zitten, ook na het wassen.

7 likes

Veel van de bakjes die in Nederlandse webshops worden verkocht kwam ik ook tegen op Ali. Even checken dus voordat je gaat bestellen, anders betaal je er ten onrechte teveel voor! :relaxed:

Ik denk zelf dat ik ze ga ophangen aan een stropdashouder. :upside_down_face:

Bedankt voor de tip, maar ik wil liever niet zo lang erop wachten.

@anon42392789 ze zijn bedoeld voor onderweg! Lijkt me handiger dan de zakjes die ik nu gebruik (en makkelijker schoon te maken).

2 likes

Degene die ik heb besteld zouden er tussen de 4-10 dagen moeten zijn! Komt uit Tjechië. Ik kon allemaal verschillende landen selecteren.

1 like

Hier ook die van Tom en een klein hoofd.

1 like

Ah dat scheelt! Moest op mijn vorige pakketje namelijk zo’n 2 maanden wachten, heeft dan niet zoveel zin meer.

Heb je toevallig een linkje naar die van jou?

1 like

Deze heb ik besteld.

Moet ze nog binnen krijgen dus kan nog niet oordelen of ze echt goed zijn.

2 likes

Let even op dat je niet bij een dropshipper besteld dan, want dan zijn ze dus alsnog heel lang onderweg. Op Ali kun je ook met foto’s zoeken, als je het daar ook vindt kun je er meestal wel vanuit gaan dat het een dropshipper is :slight_smile:

3 likes

Dankjewel! Ik heb deze nu ook besteld vanuit Tsjechië.

1 like

Van Zign (via Zalando)

Van Levi’s

Vind het model van de onderste veel fijner dan de bovenste.

En heb door jullie nu ook glitter mondkapjes besteld :woman_shrugging:t2:

Welke materialen vinden jullie het meest ademend? Ik heb nu al een paar keer mondkapjes ergens besteld waarvan ik dan dacht dat het fijne materialen zouden zijn, maar dan toch vind ik ze veel te dik, benauwend en ruikend naar plastic? Of moet ik me gewoon niet aanstellen want mondkapjes mogen per definitie niet ademend zijn?

Ik draag eigenlijk vooral zwarte maar mijn moeder had me deze gestuurd, rude not to! :’)

21 likes

Eerst alleen deze:

Maar die zit niet super lekker en heeft heel veel stof, dus heb er net drie van deze bijgekocht:

Ik kreeg te horen dat ik er uitzag als een bankrover, maar ach. Deze zijn van neopreen, zijn lekker zacht en comfortabel, ademen gaat goed, met bril op werkt deze ook top en als je ze uitwast zijn ze in no time droog. Blij mee!

3 likes

Mag ik als voormalig Fries je bekogelen met eieren haha? Grapje natuurlijk maar in Groningen loopt je nu wel een groot risico haha.

1 like

Vandaag een babyroze op op het werk. Dit is mijn andere voorraad :joy::

afbeelding

De roze die ik op heb heb ik 2x + die bruine panter print, die zijn alle drie van de Kruidvat en vind ik super fijn want deze hebben een ijzertje voor de neus, kan een filter in en zijn verstelbaar achter de oren. Alle andere zijn van de Hema. En ik ga nu meteen kijken om die glitters van @Clarity te bestellen want die zijn echt mega leuk!

Edit: heb de sparkle blue en rosé besteld!

10 likes

Lol als ik ooit weer in het mooie Groningen ben mag je maar raak gooien. Ik woon in de Uk en ben nu al bijna een jaar niet meer thuis geweest :pleading_face:

Blijven de mondkapjes van Kruidvat goed in de was? En blijven de ijzertjes voor de neus dan ook goed zitten, want een wasbare mondkap met een ijzertje lijkt me ideaal.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de roze nu voor het eerst op heb en de bruine pas 1x gewassen. Heb hem nu 1x op 60 graden in een waszak gewassen en dat ging prima! Wel op minimaal centrifugeren gezet en op de verwarming laten drogen. Is helemaal goed gebleven bij mij.

1 like