Show je mondkapjes topic

Iemand trouwens de tip voor brildragers?
Ik zie soms geen fuck door mijn bril, en voor werk moet ik ook een medisch mondkapje dragen.

Heel goed aandrukken en je bril over je masker heen doen!

1 like

@camper gaf me gisteren de tip om een ‘anti-fog’ middeltje te gebruiken van de opticien, ik moet het nog uitproberen maar reviews op internet zien er ook goed uit. Aandrukken, neusbeugels, dreft/scheergel niks heeft tot nu toe echt goed gewerkt bij mij.

1 like

Die werkt helaas niet, een keer uitademen en ik zie niks meer

Ik ga eens kijken!

Ik ben er erg enthousiast over. Werkt supergoed.

2 likes

Wie was het nog maar weer op het forum die mondkapjes maakt?

Ik vind deze heel prettig met bril. Dit is de enige waarbij ik geen beslagen glazen krijg.

En verder vind ik deze ook heel fijn. Voelt luchtig en zacht.

1 like

Oh dit wil ik ook wel proberen. Heb je dit online besteld of gewoon bij de opticien?

Hoe zijn die lusjes verstelbaar? Ik zie vaak van die dingen waarmee je ze strakker kan maken maar dat lijkt me heel naar zitten achter je oor

Heeft iemand tips voor wat kleinere mondkapjes? Alles is groot voor mijn gezicht, die wegwerpdingen komen ook steeds half in mijn oog en bedekken nog eens volledig mijn onderkin.

O.a. de Zeeman en Maison Scotch hebben verschillende maten en American Today ook (+ kindermondkapjes).

1 like

Ik heb deze van Fé Atelier:

1 like

Ik heb deze dingetjes besteld waar mee je bij elk mondkapje makkelijk de touwtjes kan verstellen, leek me wel handig!

@Flo ik heb een paar kapjes besteld bij LiekeShop op Etsy, ze verkoopt meerdere maten waaronder kleinere damesmaten en voor tieners!

1 like

Ja moeilijk uit te leggen, er zit zo’n dingetje dat je kan schuiven.

1 like

Gewoon bij de opticien. Het was €12,50 per flesje.

1 like

Maar voel je het niet zitten dan? Is het niet vervelend met dragen?

Dit is wel echt een topic waarvan ik een jaar geleden nooit had kunnen vermoeden dat het zou bestaan.

36 likes

Ik heb deze. Vooral gekocht voor de sportschool en ben wel tevreden.

7 likes

Deze! Is heel chill voor mijn kleine hoofd.

afbeelding