Show je laatste boodschappen

ALBERT HEIJN XL HAUL
Nu live op mijn kanaal

Ik proefde al deze producten en je raadt nooit wat ik ervan vond!!!

Aparte video voor Kruidvat boodschappen!!!

Edit: grrrrr die twenny bars zijn niet vegan?! Geen id ook hoe ik erbij kwam was er gewoon soort van vanuit gegaan. Maar zit dus melk in. Zucht hier baal ik van. Daar gaat m’n “geen zin om te koken toch alle voedingsstoffen” nja ik zal deze wel opeten maar ga ze niet nogmaals kopen in elk geval. Stom van me zeg dit!!!

7 likes

Ik kan echt nergens die obrigado vinden😭

Oh wat vervelend! Ik moest in de winkel ook even zoeken maar hij stond in het koelschap bij de smoothies
Bij de Albert Heijn!

Boodschappen voor 2 (3) x avondeten; vanavond kip in braadzak + patatjes + salade. Braadzak en kruiden heb ik al in huis, lekkers voor in de salade ook.
Morgen lasagne. Zelf lekker bolognese maken en bechamel :heart: Nu al zin in. Maak een extra portie om in te vriezen. Kunnen we die mooi opeten als ik bevallen ben.

3 likes

Zijn echt lekker! Vooral die met country kruiden :heart_eyes:

1 like

Jumbo, ong 15 eu. Heb vaak een geel thema in mn boodschappen

:thinking:

13 likes

Je gaat ook naar de gele supermarkt!

3 likes

Hahaha ja sick, dat is het verband!

1 like

Dit zouden zo mijn boodschappen kunnen zijn. Ik houd van alles met kaas(smaak) :heart:

1 like

Kwarktaart van kokosyoghurt gemaakt en pulled mushrooms :heart_eyes:

12 likes

Heb je een recept voor die pulled mushrooms?

1 like

Ja! Deze: https://www.lazycatkitchen.com/vegan-pulled-mushroom-tacos/
Ik had cantharellen gekocht, want zooo lekker en al wat pittig van smaak. Was heel lekker!

4 likes

Klinkt heerlijk! Ga het snel proberen :grin:

1 like

Ik heb een tijdje geleden ook een soortgelijk recept gemaakt. Man wat was dat lekker!! Niet normaal.

1 like

Boodschappen voor komende week

14 likes

Eerste boodschappen voor in mijn nieuwe huis! Ik had nog helemaal niks, dus heb ook kruiden en mayonaise enzo gehaald. Was ongeveer €50, maar hier zit dan nog niet eens spul voor avondeten bij. :woman_shrugging:t3:

12 likes

Oh ja. Vershoudfolie had ik ook nog nodig, haha. Ik denk dat ik sowieso nog vaker naar de supermarkt ga deze week :joy_cat: Had wel een lijstje maar vond het lastig te bedenken wat ik nodig had!

2 likes

Ja de eerste (paar) keer zijn altijd duurder idd. Ik heb toen zelf ook wat voorraad gekocht zoals een blik soep, pakje tomatensaus, zak pasta, rijst etc. Dan heb je iig altijd wat in huis om eten te maken

2 likes

Zo. Ff de pindakaas scheef want let op: MET GROTE STUKJES. Heel belangrijk. Dit is de enige pindakaas die ik lekker vind. Als je deze eenmaal hebt gehad wil je geen andere meer. Ze hebben groen: naturel en geel: met stukjes maar je moet dus PAARS hebben. Met grote stukjes.

16 likes

Ja, die met grote stukjes is echt de beste uitvinding ever. Ik haal m niet meer zo vaak, omdat ik echt heel die pot in een dag kan opeten. Zo lekker.