à €50,-
Complimenten voor deze foto! Lekker zichtbaar neergelegd!
Wat is dat fruit naast de vaatwastabletten?
Cactusvijgen!
Hoe is die schnitzel?
Lidl, alleen maar lekkere dingen😂
Toko, sorry je kan echt niks zien, maar vooral kokosmelk, Santen, udon noodles, rijst noodles, Koreaanse Rice cakes, Koreaanse peperpasta.
Extra mn best gedaan op de foto van de markt:
Hoi, super random, maar ik ben er dus een paar weken geleden achtergekomen dat je lente ui/bosui heel gemakkelijk kan laten teruggroeien en nu wil ik dat echt elke keer als een idioot gaan verkondigen wanneer iemand het over lente ui heeft. Je moet dus een paar centimeter boven de wortels stoppen met afsnijden/hakken, en dan dat stukje in een glas water zetten en dan groeit het echt heel snel terug! Dit is na één dag:
Haha wat een leuke tip! Dit ga ik proberen
Jaa dankje! Dit doe ik ook altijd, maar na een tijdje gaat het meuren (die onderkant) en koop ik weer nieuwe
Aangezien vriend en ik ziek zijn hadden we niet zoveel zin om uitgebreid boodschappen te doen, maar we wilden wel een lekkere en gezonde maaltijd. Normaal maak ik ook de currypasta’s zelf, maar voor momenten zoals deze is het gemak van een kant en klare currypasta wel fijn. Dus zodoende zijn dit al onze boodschappen voor vandaag ook prima om te proberen voor 2,50.
Dankje! Ik twijfelde juist over die korst maar wil hem nu proberen haha
Was het lekker? Ik moet zeggen dat ik nooit zo’n fan ben van pakjes of dit soort kant en klaar dingen, maar die pakketten die ze tegenwoordig hebben vind ik toch altijd wel veel groente voor een goede prijs. Daar kan ik zelf geen groente voor kopen. Is deze trouwens ook vegan?
Ik heb de e-nummers niet volledig gecheckt, maar verder wel helemaal vegan iig.
Normaliter maak ik dus ook alles helemaal zelf, maar vond het oprecht heel prima hoor! Wel ‘braaf’ voor een curry, maar lekker.
Had het hier ook nog over met mijn vriend; zelf kopen we ook veel bij de groenteboer, maar zelfs dan moet alles wel gunstig geprijsd zijn om bij die 2,50 in de buurt te komen. En dan heb je er nu ook nog kokosmelk bij en die currypasta. Dus het is echt wel goede value, helemaal als je normaliter alle groente los koopt bij de supermarkt.
Ja ik denk dat ik dit soms nog niet red bij mij op de markt als je ook nog kokosmelk ed. moet kopen. Je kunt er natuurlijk altijd nog wat extra kruiden bij gooien of het pakketje gewoon vervangen voor een eigen curry pasta. Beter, ik ga het ook een keer halen. Vriendin van mij zei dat de pakketten van de Lidl ook fijn zijn, vaak nog met 50 procent korting er liggen dus echt maar 1,50 voor een grote pan soep of andere maaltijd.
Het is sowieso goedkoper dan die pakketten bij de Appie en Jumbo. Ik denk dat ik deze binnenkort ga proberen.