Show je laatste boodschappen

Ja hè. Het is door de structuur ook onmogelijk om dun te beleggen. Hij sneuvelt hier ook in 1 dag maar ik heb last van obstipatie dus moet vet eten.
Ahum. Wil gewoon pindakaas.

3 likes

is de structuur van deze pindakaas een beetje zoals die van amerikaanse (jif, skippy etc) pindakaas? maar dan met stukjes? want ik vind calve echt niet te vreten, te korrelig ofzo en deze ziet er lekker uit

De textuur is romig (met brokken dus) maar als je eenmaal 100% pindakaas gewend bent lust je geen normale pindakaas omdat dat dat palmvet wat ze overal in stoppen zon rare vieze vet smaak geeft. Het smaakt gewoon mega pinda achtig. Amerikaanse pindakaas vind k heel vies omdat er zoveel suiker in zit maar ik denk me te herinneren dat het meer is zoals jif maar dat is iets van tien jaar geleden dat ik dat op heb. Calvé lust ik niet dat smaakt naar vet zand

5 likes

Klinkt wel het proberen waard, thanks voor je beschrijving ga m van de week halen :sunglasses:

Doe maar. Als je m niet lust haal ik m wel bij je thuis op haha

Hoef maar twee avonden te koken deze week. En blauwe kaas is leven.

12 likes

Dit is echt my life. Heb alle pestopotjes van de Ah uit mn studententijd nog en die zitten vol met kruiden. Oh en de kappertjespotjes van Ah basic zijn ook goed!

1 like

Jaaaa die is zo lekker! Echt de lekkerste pindakaas ooit :heart_eyes: zonder vieze toegevoegde shit

1 like

Ik hou daar echt van :heart_eyes: Vooral in combinatie met dadels. Dan kan je mond gewoon niet meer open, omdat alles plakt. Nee plakken is niet het juiste woord. Kleeft? Vastzit aan je gehemelte, tussen je kiezen en achter je draadje. Lekker man :thumbsup:

1 like

9 likes

Haha precies dit. Love it.

Alleen ik heb even een pindakaas verbod komende weken want ik eet zo’n pot in een halve week leeg. En dat is niet zo heel goed voor m’n lijf :sweat:

1 like

:cry: :cry: :cry:

Denk ook aan je mentale welzijn hè? :kissing_heart:

1 like

Haha ja ik bikkel door

1 like

Beetje offtopic, maar helpt het meer vetten eten tegen de obstipatie? Want dan ren ik morgen voor een extra pot naar de Appie heheh

1 like

Nou tot op heden niet bij mij maar in zn algemeenheid wel. Vocht vezels vetten is het poepadvies. Maar ik ben weer zwanger van een bowlingbal.

3 likes

Vandaag zei mijn zus dat ze van de dokter de tip had gekregen om veel kiwi’s met de schil te eten. De gouden zijn dan het lekkerste, want die hebben een minder taaie en behaarde schil!

1 like

Psylliumvezels

1 like

@Kauai @KREN Thanks!!

1 like

Oké en meer drinken… ik denk altijd dat ik genoeg drink maar pas als ik echt bewust ga drinken bijvoorbeeld 4 grote glazen water boven op m’n standaard kopjes koffie/thee/frisdrank dan gaat m’n poepen ook beter. Reminder voor mezelf en tip voor jou :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Voor de geïnteresseerden: dit is na twee weken. Heb ze in aarde gezet omdat ik denk dat je er dan altijd af kunt knippen en dat de plant gewoon verder kan groeien. De langste stengel is die van de foto die ik hier gepost heb!

17 likes