Show je laatste boodschappen

Ja vond ze wel lekker trouwens!

Ga straks weer boodschappen doen en kijk er serieus weer naar uit. Love Leidol :heart_eyes:. Blijf ook altijd veel te lang in de winkel hangen daar.

1 like

7 likes

3 paprika’s voor €1 :money_with_wings:

Ik zie geen foto?
Of ben je druk, Mexicaanse avond :smirk: (toch?)

1 like

Jazeer#sexyschmey😏

1 like

Hahaha klopt voor de bunny😁

1 like

Ik bedenk me nu ook dat ik helemaal geen foto heb gemaakt :slightly_frowning_face:

18 likes

Ik heb een vraagje. Ik woon sinds zaterdag op mezelf (eerste eigen appartementje) en ik merk dat ik boodschappen doen best lastig vind. Wist al dat het een uitdaging zou worden maar het valt toch een beetje tegen omdat alles voor minimaal 3 a 4 personen is. Hoe deden/doen jullie dat? Alles in een keer koken en in de vriezer leggen? Of toch zoveel mogelijk bijvoorbeeld kleine blikjes groente kopen en wat voor meer personen is niet in je mandje leggen waardoor je meer beperkt bent?

Ik koop zelf eigenlijk altijd alles voor een of twee personen, dus kleinere pakjes/bakjes. Als je weet dat je het nog gaat gebruiken kan je het ook invriezen of in de koelkast leggen maar ik weet van te voren nooit hoe vaak ik thuis eet, soms ga ik spontaan uit eten of bij of met iemand eten dus dan moet ik het vaak alsnog weggooien. Ik heb nu ook geen vriezer dus kan ook niet op de lange termijn plannen.

1 like

@Jeg @anon98052296 @anon95960165 @anon44204370 wauw bedankt voor jullie tips, daar ga ik zeker mee aan de slag! Als jullie nog andere tips hebben mbt huishouden oid waarvan jullie denken, dat is ook ideaal hoor ik het graag! :smile: thanks!

1 like

Omg hele fotoshoot gehouden met mn boodschappen vanochtend, ben ik ze daarna gewoon vergeten te posten. Dus bij deze!

11 likes

€26

8 likes

€31,16

8 likes

5 likes

Love dit topic. Ziet ook altijd te gluren wat andere mensen op de band hebben bij de supermarkt. Sommige mensen kijken me dan ook aan van wtf :joy:

1 like

In 1x goed! :grin:

11 likes

Gado gado inderdaad, 10 punten voor jou :ok_hand:t2: de rest van de ingrediënten had ik al in huis

1 like

Het ‘ik ben brak van het personeelsfeestje van gisterenavond met teveel wijn boodschappen tripje’.

13 likes