Waar is ie van?
Mooie kleur jas!
En ik had mijn zonnebril vanmorgen nog op, dus die kan je vast snel op
Ohh fantastisch, deel je het resultaat ook ?
waarschijnlijk over 100 jaar maar ja!!!
Ahh bedankt Het gaat me om deze trui inderdaad. Staat je geweldig!
Oké dit wordt hem. Say yes to the promotie outfit is geslaagd. Voel me erg cool hierin.
Edit: nu toch weer ineens twijfel he, want het Outer space jurkje past zooo goed bij het thema…
Is dat voor aan je pols te dragen? (fucking domme vraag vast maar zie dat echt niet voor me)
Neeeeee niet twijfelen, deze is ook super leuk! Tuurlijk, de jurk past beter in het thema maar ik vind zelf zweet comfort ook erg belangrijk bij spannende dingen. Staat je allebei super goed!!
Jaaa, ga voor deze. Jezelf cool voelen is hartstikke handig tijdens een presentatie en hij staat je super goed!
Dankjewel voor de bemoedigende woorden! Ja ik ga gewoon voor de jumpsuit. Beter voor zweet en ik voel me net The Flash dus dan doe ik het vast heel goed
@Ovenschaal Inderdaad, je comfortabel voelen tijdens zo´n moment is veel waard toch (meer dan dat de jurk er goed bij past), en je kan het jurkje (dat ook echt superleuk is) altijd savonds aan doen als je wil!
Heel tof!!
Laat weten hoe die groene bevalt!
Spuit 11 naar aanleiding van de aflevering van de keuringsdienst van waarde.
PFAS, PFOA, Lood en Cadmium vrij. Met keramische anti aanbak laag. Best getest door de consumentenbond. (geen aandelen)
(blokker)