Och germ, ja dat is juist die teflon antiaanbaklaag.
Ik dacht eerst dat rechtsonder een oogschaduwpalette was Dacht al waarom zou je zo vaak dezelfde kleur willen
ik lach iets harder dan dat ik zou moeten. Dankjewel <3
ik hou het niet meer hahaah
Als kerstcadeau’s of wat? Of hou je er zelf 5 zodat je bij visite lekker met z’n allen uit een Ludo-mok een kopje thee kunt drinken
mijn vrienden zijn hier enorm voor te porren, en het was 1 of 5. komt wel goed met ze slijten hehe
Ik had 3 paar via ASOS besteld en een paar via zalando, maar nu eindelijk ook chelseas waar ik in kom.
Zie nu dat ASOS 20% korting heeft. dus opnieuw besteld met korting. normaal doe ik dit nooit maar houdoeee. scheelt goed 11 euro.
Heb de trui net binnen en zit ook goed! In mijn eigen maat besteld. Wel iets meer aangesloten dan ik gewend ben, maar zeker niet te klein.
Heeeel mooi!! Ik zou voor deze gaan , de print is zo leuk!
Ik heb nu ook de grotere maten binnen en 1 maatje groter zit perfect. Hij loopt ook nog wel iets uit voor mn gevoel. Ik moet wel wennen aan de lengte van de pijpen, zeker als je zit is het pak erg kort.
Hoe heten deze? Kan ze niet onder Chelsea boots vinden.
Hassina!
Ja ik vind de pijpen ook wel vrij kort idd. Ik heb dat trouwens ook bij een ander Brits merk (Lucy&Yak). Niet 100% winterproof.
Ik heb hier toevallig ook een hele set van gekocht 3 weken geleden, hele fijne pannen zonder troep
Hahaha waar vind je zoiets??
vistaprint, zelf maken!
Ahhh! Thanks
Maar echt hoor deze outfit is hete bliksem.