Show je laatste aankopen #8

Heel simpel maar ben er wel blij mee. :slight_smile: 2 nieuwe waxinelichthouders, zijn 10x10 cm dus niet heel klein. Oh heb de lage gekocht trouwens! Bij de Aldi nu voor €5.99, de hoge zijn €7.99 volgens mij.

35 likes

Most Wanted

ByMusthaves

€45 betaald voor deze trui :sweat_smile:
Ik weet dat webwinkels moeten verdienen maar het zo op het prijskaartje zien staan…

14 likes

oh wat slecht haha, ik zou daar echt wat van zeggen :joy:

6 likes

Ik vind een jumpsuit veel stoerder dan een jurkje bij een defense (ik ben eigenlijk natuurlijk voor full pinguinpak want ik vind het stom dat de dresscode voor mannen white tie is en voor vrouwen feestelijk).

Dat gezegd hebben ze zijn allemaal geweldig en ik wil het jumpsuit ook en met jou twinnen :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ja, ik heb ze een mail gestuurd :joy:

4 likes

Ik zeg doen die jumpsuit :grinning: of boilersuit (op hun eigen website noemen ze het boilersuit, wanneer is het nou jumpsuit en wanneer boilersuit eigenlijk)

Het is hier helaas niet zo officieel dat een pinguïn pak wordt gedragen, ook geen commissie in toga’s. Ben ik wel een beetje sip om. Vind sowieso ook pinguïn pakken voor vrouwen idd!

Morgen krijg ik bliksemschicht jumpsuit binnen :star_struck: hopelijk staat die net zo goed

1 like

Mijn favoriet :heart_eyes:

5 likes

Oh jammer! Nou ja gewoon nog een phd doen hier :wink: (nee hoor togas en pinguïnpakken zijn ook niet alles)

En die jumpsuit, ik ben benieuwd er was alleen nog een 40 maar bij zalando kan ik gratis retourneren dus als ik t echt geweldig vind dan weet ik iig welke maat ik moet hebben :sunglasses:

19 likes

Oooh ik heb laatst de handzeep hiervan gebruikt in een restaurant en was er echt weg van!

1 like

Leren laarzen van Cinti voor 8 euro via Vinted:

Ze zijn nog in supergoede staat en ze zitten heel lekker, ben er echt content mee!

31 likes

Lidl plant Xenos mand

18 likes

Je hebt gewoon ook een gedicht geschreven!

33 likes

Gedicht gratis

15 likes

Hoe valt ie? Als je eigen maat?

2 likes

Eindelijk een nette winterjas!

Deze dankzij @Ovenschaal . Hoop dat ie goed past.
afbeelding

En voor als de zon gaat schijnen

19 likes

Heb je een foto van de trui? Ik twijfel (ondanks alle berichtjes hier dat het klein valt) welke maat ik moet nemen omdat ik geen slobbertrui wil maar het hangt ook af van het model enzo… Enfin hoe zit de trui? :sweat_smile:

2 likes

Trui is niet hobbezakkerig maar ook niet getailleerd. Een heel recht model trui (niet puffy dus maar ook geen taille).

Dit is maat 40. Als ik strakker had gewild (vooral bij buik area) had ik 38 ook nog wel gepast.

De t-Rex trui lijkt een iets soepeler stofje te zijn maar heb nu geen zin om die aan te trekken haha (had deze al aan) maar vallen allebei ongeveer hetzelfde.

10 likes

ik wil een wit - Tony Montana meets 90s supermodel in Cancun - pak maar niets verkoopt het dus moet zelf maken proberen :eyes:

:white_heart::white_heart::white_heart:

27 likes

105 likes

Deze jurk voor een bruiloft. Reactie van mijn vriend; " Je bent een levend schilderij" :rofl:.

10 likes