Merk?
Pluizentondeuse.
Maar dan van een ander merk. Echt relaxed om te doen, werkt snel en goed.
Oe die is leuk! Waarvan? En draag jij je rokjes met een donkere panty?
En @Ovenschaal oke sugarhill brighton valt echt heel klein haha. Ik kreeg niet één knoopje dicht. Ik heb de jumpsuit nu nog maar een keer besteld in 1 en 2 maten groter, hij is wel heel tof! En de mouwen lekker lang
@Petitfour Oooh sorry vergeten
Vanilia!
@SemM Ja met niet te hoge denier en dan vaak donkere top/trui erop zodat het niet te erg afsteekt
Ik ben nu echt bang shit. De eerste van de twee jumpsuits komt morgen en die heb ik maar in 1 maat… die met de bliksem heb ik wel nog een maat groter. Maar groter dan dat kan niet al heb ik alles wel ruim ingeschat dus
Dit is echt een fijn boek!
Ja echt he, je denkt even, hoe dik ben ik geworden, ik had dat ook met die knoopjes
2 maten groter moet sowieso wel lukken! 1 maat groter misschien net. Laat je weten hoe die zit?
@nomnom haha ja een beetje confronterend in deze pepernoten en chocoladelettertijd
Wow hij past!!! En het jurkje ook! Truien ook maar dacht ik al wel. Ben recent wat afgevallen dus weet nog niet helemaal welke maat ik heb. Ik denk normaal maat 40 en heb nu maat 42 van jumpsuit en jurkje. Die met bliksemschichten valt hopelijk hetzelfde!
Shiiittt wat moet ik nu aan doen naar mijn promotie. Thema van boekje is Outer space dus jurkje past wel. Maar de jumpsuits (ik denk die met bliksemschichten) is wel meer ‘mij’…
Wat moet ik aan doen?
Het is ook mogelijk om overdag (officiële gedeelte) wat anders aan te doen dan ‘s avonds (feestje)
Heeeeeel tof allemaal
De jumpsuit zit heel lekker, heel lekker stofje, niet zo heel dun en synthetisch, ietsje dikker. Helemaal in m’n nopjes. Truien zitten ook goed en zijn lekker dik. Ga denk ik wel 1 vest terugsturen om geld te besparen en misschien is 3 dino dingen een beetje too much.
Vind het jurkje in ieder geval heel mooi staan, mooie kleur ook.
Ze vallen heel mooi! Mijn stem gaat uiteraard naar de bliksemschichten, maar ik vind het jurkje ook heel leuk en leuk dat het in het thema past. Ik zou doen waar je je het lekkerste in voelt. Iets presenteren is vaak al spannend zat
En @Quattroformaggi thanks! Ja dit soort jurkjes (hooggesloten/kraag, A-lijn achtig) staan altijd wel goed bij mij/mijn lichaam. Heb veel van dit model jurkjes inmiddels. Dat het thema past is wel extra leuk.
Ik moet daar straks 2 a 3 uur staan (presenteren + vragen beantwoorden) dus ga me kapot zweten, jurkje is helaas wat dunner en synthetischer gevoel dan jumpsuit, dus op zweetgebied wint jumpsuit het haha, denk ook dat die lekkerder zit. Maar jurkje past zo leuk in thema en staat wel goed…
Comfort lijkt mij het belangrijkste dus dan zou ik zeker voor de jumpsuit gaan.
Ik zou overdag de jurk aantrekken en s avonds de bliksemschichten jumpsuit! Staan je allebei geweldig