Haha dat was ik!
Ik vind m leuk hoor, heb wel een maat groter genomen zodat hij lekker oversized zit, bij mn gewone maat waren de mouwen wel oversized maar het bovenlichaam stuk niet wat er een beetje raar uit zag bij mij
(@Geo)
Haha dat was ik!
Ik vind m leuk hoor, heb wel een maat groter genomen zodat hij lekker oversized zit, bij mn gewone maat waren de mouwen wel oversized maar het bovenlichaam stuk niet wat er een beetje raar uit zag bij mij
(@Geo)
Thanks voor je reactie nog even! Ik ben benieuwd. Ik heb juist een maat kleiner genomen dan dat ik normaal heb omdat dat er bij stond, dus even afwachten hoe ie zit
Puppycurus alvast gereserveerd want er is een enorme wachtlijst. Nieuwe schoenen van Floris van Bommel. Slaapsetje van Intimissimi.
Ah ik heb mijn eigen maat besteld hahah. De rest was sowieso uitverkocht. Kan alle kanten opgaan
Heb vrij grote borsten dus als je fijner gebouwd bent kan dat vast wel hoor! Zit bij iedereen anders natuurlijk
Wat de kleur betreft kwam t overeen met het plaatje
Jaa leuk! Ik heb hem ook al cadeau gedaan aan een vriendin die erg into duurzaamheid is en die vond hem ook heel leuk
wooooow dit is next level!! awesome
Wauuuuw dat ruitje is tof! Waar koop je zoiets? En hoe hang jij dat op?
Duel is zo leuk! Ik heb het helemaal plat gespeeld de afgelopen weken.
Je kunt hier gewoon alle ringen of ramen in klemmen! Ik heb ook een dingetje erbij waar ik m’n patroon in kan stoppen. Zo benieuwd.
Ja hè, ik vond het ook zo mooi! Ik heb het gekocht op etsy ( Glas in lood geometrisch Glas-in-loodpaneel | Etsy).
Ik heb dit soort deuren naar mijn balkon (niet mijn foto) en wil hem dan in dat raam boven ophangen.
Oh wat een leuk idee. Ik ga later uitgebreid kijken of er iets voor mij bij zit. Ik heb net al even snel gekeken en kwam toen deze tegen:
Ik ben heel benieuwd wat dit is! Iets om van dichtbij mee te lezen/tekenen?
Edit: ik zie nu je reactie over klemmen en patronen. Gebruik je het voor borduren?
Het is een borduurstandaard inderdaad.
Cool! Wist niet dat dit bestond😄