Trouwringen
Tripje tuincentrum en maccie. We hebben ook nog een seringenboompje en een droogloopmat, maar die zijn al respectievelijk geplant en neergelegd.
Had een mooi mondkapje nodig dus een paar besteld via Etsy. Zit dit erbij, hoe lief
Waar heb je ze besteld en zit je goed? Ben na een jaar mn wegwerp wel zat
Hier: Trinkets notions & fripperies handmade in by TheTartanDragon
Ze heeft 2 verschillende modellen, ik heb die met neusklem, zit goed!
Dankjewel, wat een mooie stofjes
Ik heb voor het eerst besteld bij Shein! Drie sportpakkies, omdat ik inmiddels al bijna een maand bezig ben met dagelijkse at-home workouts, en het met maar één goedpassende legging een beetje vervelend begon te worden. Ik ben positief verrast door de kwaliteit! De stof is lekker dik en rekbaar, en de leggings zijn squatproof. Ongetwijfeld ruk vergeleken met betere merken, maar de prijs is in vergelijking dan ook wel HEEL erg laag. De tops hebben allemaal padding, maar die heb ik er voor het passen nog uit gehaald. Ik ben 1,68 m en redelijk breed gebouwd (grote borstkas, brede schouders, cupmaat E) en heb maat S gekocht.
Mooi !
Heb je bij Shein kans op invoerkosten/douane kosten ?
Deze 2 via ANWB, even proberen welke het fijnste is. En misschien houd ik ze ook wel allebei als het bevalt, altijd handig voor lange auto- of treinreizen of vakanties.
Deze trui besteld nadat ik hem hier in dit topic zag! Thanks voor degene die hem ook heeft haha, ik weet niet meer wie het was. Is ie bij jou al binnen en zit ie goed?
Ik heb deze echt al lang op m’n favorietenlijstje van Zalando staan. Denk dat dit een teken is dat ik hem moet bestellen
Jaaaaa, doen! Hij is in de sale
I did it
Deze, als cadeautje, na een post van @zwaardvis (geloof ik?). Viel echt super goed in de smaak, aanrader!
Allemaal bij de lokale boekhandel / spellenwinkel
Spelletjes nog niet gedaan, want ik heb uiteindelijk het hele weekend dit gedaan:
Jippie nu kunnen we twinnen.
Ik hou echt van dit soort bekers. Alvast een tip die ik in het huishoudtopic las, mocht je thee erin doen kan je de aanslag, die je sowieso gaat krijgen, wegkrijgen met een tablet voor kunstgebitten.
Dankjewel! Ik durf het niet zo te zeggen, want het was de eerste keer dat ik iets uit China bestelde. In het mailtje van Shein stond van niet, omdat ze via België verzenden, ofzo, maar ik weet helaas niet zo goed hoe het werkt!
Nee al heel vaak besteld en nooit gehad