Ik zag hem staan in de folder die ik via de mail heb gekregen. Maar ik zie ook nog geen link, dus zou vandaag en morgen de site alvast in de gaten houden! Want online aanbiedingen komen vaak eerder dan dinsdag al online
Thanks! Hij staat nu nog niet online, maar check het morgen gelijk even.
Afgelopen zondag lag al dat Patty spul er ook al, ondanks dat de actie pas de dinsdag daarop inging.
Lekker fred ovenwant
Edit:
Ook deze twee nog
GODVERDOMME EN NU IS ER 20% EXTRA KORTING
FUCK YOU JANELLE
Ja echt een naaistreek. Ik had dat bij de Bijenkorf een dag later. Zegt ze; moet je het maar terugsturen en hopen dat het weer online komt met die extra kosten. Ja goed voor het milieu enzo meid.
Bijna al die broeken waren ook laatste stuks dus voor die max. 15 euro die ik ermee uitspaar wil ik het risico niet nemen.
En ik heb nog wel voor CO2-compensatie betaald.
Goed ik ga nu maar naar shirtjes kijken dan hĂš.
Wat een rare conclusie. Vragen staat vrij toch. Of dat te compenseren valt. En zo niet prima. Maar breng mensen niet op dit soort onnodige ideeën.
Wat degelijke jurken van de Hema, 2e halve prijs:
Wow die laatste lijkt me fijn. Wat voor materiaal is dat?
Ik lees viscose, zonder onderjurk helaas. De twee korte hebben die wel. Maar de lange zijn wel lekker luchtig!
Heerlijk! Geen onderjurk vind ik fijner
zag nog dit in de Hema folder, misschien vind je dat ook lekker om eronder te dragen:
Ik draag dat onder maxi jurken als onderbroek en vind ik echt lekker zitten
Hoezo degelijk, ik vind ze superleuk!
Maar misschien betekent dat meer dat ik zelf degelijk benđ
O ja dank je! Zoiets heb ik niet
@Duchess Haha ja ik weet niet, denk vanwege de lengtes en printjes ofzo?
Dit is de eerste keer dat ik kleding koop bij de Hema en was blij verrast. Kost ook echt weinig
Aan de Vinted-experts (de ViNtIeS): een verkoper kondigde in een privĂ©gesprek aan dat ze me fotoâs zou sturen, (als in: âhier zijn de fotoâsâ) maar ik zie niks⊠Moet ik ze ergens anders zoeken? Ze heeft ze niet aan de advertentie toegevoegdâŠ
Haha ik ben geen expert maar toevallig vandaag bij het verkopen nog een foto gewoon in de chat gestuurd. Dus als ze het niet aan de advertentie heeft toegevoegd en je ziet het niet denk ik dat de upload niet goed is gegaan oid. Er is ook geen âfoto albumâ in de chat oid.
Tijd voor het grovere geschut nu mijn andere strijkijzer het opgegeven heeft.