Wat vind je zo goed aan die van Vision? Ik ben nog altijd op zoek naar een fijne zonnecrème die niet prikt in de ogen, met een SPF van minimum 30 en die snel intrekt. Ik heb eens op hun website gekeken en ze zijn proefdiervrij, wat ook al een dikke plus is.
Waar is het jurkje van?
Love it!!
Ik zou de hele dag op dat raampje kloppen denk ik haha.
Het is zo ongeveer mijn dagbesteding geworden . Volgende week worden de leidingen in de keuken verlegd en dan kan ik ook de ijsblokjesmaker gebruiken. Ik sluit niet uit dat ik dan permanent mijn intrek neem in de keuken.
Ik zocht al een tijdje een iets langere short die ik ook naar kantoor zou aankunnen op warme dagen, van samsoe samsoe
En een lekker roze doorzichtig niemendalletje, van coco de mer
Oh wat goed! Bedankt voor de tip! @Foucher let je ook op haha
@Kahlo hij trekt snel in, laat geen witte waas achter, laat geen vettig laagje achter, zorgt niet voor puistjes. Eigenlijk is het gewoon een soort heel hydraterende dikke crème, voelt bijna niet eens als zonnebrand. Ik smeer hem ook altijd op mijn oogleden en rondom mijn ogen en heb nog nooit last gehad van irritatie. Echt een superieur product, heb nog geen enkele andere gevonden die tipt aan deze
Ik vond die bh zo mooi dat ik het merk googlede om meer te zien /te shoppen en turns out dat coco de mer ook een vrucht is die eruit ziet als een set billen
Mijn holy grail gezichtszonnebrand is deze van AH;
Voor die drie euro best het proberen waard. Gebruik hem april tot oktober ongeveer als dagcreme
Hahah sounds accurate.
Ik kende het niet maar zijn echt hele mooie bh’s! Wel duur, maar deze was in de sale + 20% extra nu met kortingscode
Ik gebruik ook al jaren Vision, ben daar heel tevreden over.
Ik zag dat het nu 1+1 is bij Etos. Wil deze ook graag eens proberen. Ik gebruik nu avene maar heb nog steeds plekken met zonneallergie.
ik zie hem ook nu bij de kruidvat 1+1 (en dus ook Etos), dus inslaan! (tenzij je bedoelde minder vaak, want biodermal is idd heel vaak 1+1)
Ik ben uit mijn enige blauwe jeans gescheurd dus ben op zoek naar een nieuwe. Als hier OOK geen goeie kandidaat tussen zit ga ik in een hoekje huilen. Zonder broek aan.
Van de mango!
2 sets, ook eentje voor m’n zusje als verrassing
Gemaakt door Egle Zvirblyte (@egle_zvirblyte op instagram)
Jysk
Doet me denken aan die Duivel uit Powerpuff girls!
Voor de mensen die de Lego bloemen willen, komende week in de aanbieding bij de Kruidvat!
Ik heb de fysieke folder en daar staat die niet in, meestal gaat het vanaf dinsdag in toch?