Ja dat kan! Je kan zelf instellen hoe je scherm er uit ziet en dus precies kiezen wat je erop will zetten.
Ja was ik al bang voor. Mss toch maar eens voor mijn volgende verjaardag kijken, of mss marktplaats.
Al moet ik zeggen dat ik op mijn fitbit vooral kijk voor stappen, tijd en stopwatch.
Klopt het is geen gadget, het is echt een gezondheidstracker. Een vriend van mij heeft bijvoorbeeld een covid test gedaan zonder symptomen, omdat zijn Whoop 3 dagen aangaf dat zijn gezondheid niet goed was. Hij was positief.
Je kunt dan gewoon bellen met je horloge, stiekem appjes lezen op momenten dat het eigenlijk niet kan en je kunt heel makkelijk mensen stiekem opnemen
Slim ding! Maar toch mis ik dan het smart-watch gedeelte
Naast alles wat al gezegd is, vind ik het echt heeel fijn om de wekker te gebruiken op de Apple Watch. Die trilt je wakker zonder anderen te storen
En ik zet er timers mee
Maar als jullie hem ook in de nacht dragen wanneer laden jullie hem op? Ik moet hem wel echt iedere dag opladen
Ja in ochtend als ik ontbijt en douche hangt hij aan de lader idd
Ik draag m ook s nachts en hij hangt er aan als ik douche s ochtends en verder als ik bijv s avonds tv zit te kijken
Allemaal retour:rofl:
Vielen ze allemaal tegen?
Welke app gebruik jij daarvoor? Ik heb nu sleep cycle, maar ik vind hem niet heel fijn.
AutoSleep heb ik, opzich is die wel duidelijk
Ja! Zal een review geven voor de geïnteresseerden.
Love & Lemons: ik had het kunnen weten aan de titel maar in driekwart van de gerechten wordt er daadwerkelijk citroen gebruikt. Verder was ik voornamelijk op zoek naar diner opties en dit is ook heel veel ontbijt, lunch & snacks. Ik vind het op zich een goed boek, maar ik heb al veel vergelijkbaars en dit zou niet veel toevoegen.
SLA: te exotische combinaties wat mij betreft. Ben niet zo van fruit in salades.
Heerlijke Zomer: helft van het boek is een maaltijdplan. Niet veel recepten.
De briljant brunette visibly deeper is er ineens niet meer dus dan dit maar eens proberen.
Met welk duo zal ik beginnen: blauw + volume of brunette vibrancy
Ik keek dus om de haverklap op dat ding en werd er zenuwachtig van, dus maar net wat goed voor je is ik snap wel dat sommige mensen dat zouden missen.
Ik snap echt niet wat mis met mij is, want ik krijg hartkloppingen van de Apple Watch
Mooi! Waarvan?
Ik krijg dan ook uitslag op m’n arm als ik hem te lang omheb. Maar vind hem ook 1000x beter en leuker dan de Fitbit!