Show je laatste aankopen #7

Leuk! Ik zit te twijfelen om de jurk of een legging te bestellen van deze samenwerking

1 like

Ben mn vakantiegeld vast aan het uitgeven

17 likes

Jaa die vond ik ook erg mooi, maar vind leggings niet zo chill zitten. Zij maakt zoveel mooie prints

2 likes

Een nieuwe melkschuimer. :smiley:

8 likes

Omg I loveeeeee

1 like

Deze is TOP! Heb er al een jaar dik plezier van.

2 likes

Heel tof! Heb hem net ook besteld!! :smiley:

3 likes

Via Vinted voor een goeie prijs

49 likes

Ik zat al te kijken of ie er ook in andere kleuren is, zo fijn vind ik hem haha

-het is namelijk niet de allerbeste match met mijn huid (aka spook), maar don’t care-

2 likes

Vond jij die Apple Watch het trouwens wel waard? Ik heb echt al jaren een Fitbit Charge 2, omdat ik te skeer ben voor een Apple Watch.

2 likes

Ik ben van fitbit charge 3 overgestapt naar een Apple Watch and I loveeee it! Enige nadeel vond ik dat ik een betaalde app moest downloaden om m’n slaapgegevens te bekijken

3 likes

Ik ben van Fitbit naar Apple Watch overgestapt en ben er zooo blij mee, zoveel meer functies en ik gebruik hem ook veel vaker nu.

5 likes

Een grote gieter! Scheelt heen en weer lopen naar mijn moestuin

24 likes

Ongevraagde mening maar ik denk dat je voor een Whoop veel meer waar voor je geld krijgt dan een Apple Watch.

Ik pas niet meer in mijn andere nikes.

5 likes

Maar die whoop heeft niet eens een scherm? Hoe weet je dan hoe laat het is? Kun je er mee bellen? Appen?

1 like

@Unquestionable @Bunnyslippers vraagje over de Apple Watch: op de fitbit zie je in 1 opslag je hartslag, stappen en & calories. Is dat met de Apple watch ook of kan je het uberhaupt tracken?

Waauw is dat een bazooka?? Waar is ie van?

Edit: fantastische autocorrect weer. Badpak dus 🥲

18 likes

Je bedoelt op het scherm zelf? Je kan de lay out van je scherm helemaal aanpassen naar hoe je zelf wilt.

Mijne ziet er nu zo uit:

En die onderste dingen kan je aanpassen naar eigen wens.

3 likes

Ook van de Other Stories!

1 like