Show je laatste aankopen #7

Ahhhh dat jurkje is te leuk!

2 likes

Waar heb je dit gefixt? Ik ben ff benieuwd voor vrienden die sinds een paar weken in schoorl wonen en verder alles al hebben :smiley:

Via buitenfonds.nl daar staan nog veel meer donatie mogelijkheden voor toffe dingen in de natuur

3 likes

Joggingbroek en ijsklontjes van Zeeman. De joggingbroek is echt heerlijk zacht!

22 likes

Nu alleen de gyms nog open

13 likes

Hopelijk zitten ze lekker :grinning_face_with_smiling_eyes:

18 likes

Mijn OV kaart was afgelopen jaar verlopen maar had nog geen nieuwe aangevraagd, dus maar gedaan. Met daarbij weekend vrij, hopelijk heb ik er dit jaar meer aan dan vorig jaar :roll_eyes:

6 likes

JA! Deze lopen zo lekker! Goeie koop :+1:

3 likes

Misschien is dit een ongevraagde tip maar met NS flex kun je je abo maandelijks veranderen en aan/uit zetten.

3 likes

Ah fijn om te horen! Heb al drie paar sneakers geprobeerd de afgelopen maand, zonder succes. Maar waar ik me nu druk om maak: gaan de paar (kleine) rode details niet vloeken met mijn kleding? :joy:

2 likes

Neeee deze kunnen echt met alles! Ik heb ze ook en draag ze echt vaak.
Ik snap wel wat je bedoelt met die rode details, want ik let daar bij mezelf ook altijd op, maar als ik dan bij iemand anders een ‘mismatch’ zie qua kleur stoort het me nooit en denk ik waar doe ik zelf nou altijd zo moeilijk om

3 likes

H&M

Monki

13 likes

Van Monki. Ben heel benieuwd hoe het gaat staan. M’n lichaam is nogal veranderd sinds ik moeder ben.

52 likes

[weg]

34 likes

Was niet van plan twee paar te kopen, maar gezien ik al 6 keer een paar moest terugsturen omdat het toch niet helemaal goed zat kon ik het niet laten nu ik in een stad met een dr. martens winkel was :sweat_smile:

ennnn
image

image

9 likes

Wauw, hele toffe bikini!

2 likes

@Rozekoek Ik heb het shortje binnen! Twijfelde om ook een M bestellen, maar het alleen bij een S gelaten en dat was ook prima. Bij mijn buik sluit ie gewoon aan (echt veel elastiek!), de broekspijpen sluiten niet aan, maar vallen dus wat wijder uit. Is met zo’n stikhete zomer straks misschien nog wel veel beter hahaha. Hij zit echt heerlijk. :star_struck: Door het elastiek had ik zelfs nog wel een XS kunnen hebben denk ik, echt een fijn shortje.

Heb wel

2 likes

nieuwe keukenweegschaal

6 likes

Ok, deze heb ik net binnen gekregen en wat een heerlijk broekje! Hij zit heerlijk, staat goed en mijn fatass bovenbenen passen er prima in. Echt fantastisch!

image
En heb dit fietshirtje van AGU gekocht. Sinds ik hem zag bij @tuula kreeg ik hem niet uit mijn hoofd en na ruim 2000km gefietst te hebben vind ik dat ik wel een nieuw shirtje verdiend heb.

18 likes

wauw heel mooi!

2 likes