Show je laatste aankopen #7

Ik twijfel nog steeds om te bestellen daar :grin:! T beviel jou dus goed qua maten. Ik heb normaal m maar voor strakke broeken moet ik L. denk je dat ik bij twothirds een M moet nemen? Ik twijfel een beetje.

1 like

Aaaaah Marie!!! zo leuk, heb bij haar op de uni gezeten.

Nou heb ook hopelijk iets om aan te trekken naar het feestje.

11 likes

Gaaf die twisted tales!!

2 likes

Ja de maten kloppen wel! Ik zou eerder zeggen dat het ietsje ruimer valt dan kleiner. Maar ik heb niet zulke grote borsten en daar valt het iets ruimer bij mij. Bij de meeste kleding staat ook zo’n maattabel dus heb mezelf even gemeten ook of het een beetje overeenkwam haha. Had van een shirtje ook een maat kleiner en die zat ook goed.

1 like

2 stuks

Badmat, 2 stuks

2 stuks

Groot en middel

22 likes

Ik wil die roze top en rode broek samen dragen op restaurant hier en dat zwart kleed liefst op vakantie in Italië.

42 likes

Te lief, dankjewel!
En @macaron er was geen kleinere maat :sweat_smile: maar is inderdaad ook een beetje het model!
Aan de rest ook bedankt voor het advies haha, ik weet wat te doen!

1 like

Ahhh ja die met gekleurde stipjes, die in de zon verkleurd naar allemaal bloemetjes! Heb heel het internet afgezocht, nergens kunnen vinden.
Maar deze met glitter zijn ook leuk!

3 likes

Die zwarte jurk is echt ge-wel-dig!!!

Ik ga met m’n Belgische vriendinnen ook snel op restaurant, echt zin in om hun eindelijk weer eens te zien. En om in een restaurant te kunnen eten.

Hoe gaat het trouwens met je?

1 like

Ja ik kijk er ook naar uit, we hebben nu elke maand ergens gereserveerd. Rustig opbouwen en niet een à twee keer per week zoals vroeger :upside_down_face:.
Waar ga je heen, weet je dat al?

Met mij gaat het beter, nog steeds kortademig en kan nog niet op mijn zij liggen. Ik kan meer dingen zelfstandig doen, vrijdag heb ik een vervolgafspraak en zien we hoe het geëvolueerd is.

2 likes

Eindelijk een tajine gekocht, wou ik al heel lang hebben. :grin:

25 likes

Wij hebben een nieuwe trede gekocht voor de nieuwe trap in Schoorlse duinen :joy:
(Niet de mega stijle trap maar die was binnen een paar dagen al uitverkocht)
Mijn man vind het geweldig dat we over 30 jaar nog onze naam er op zien staan met onze kleinkinderen

125 likes

Nieuwe drinkfontein voor onze poes. Dat plastic cat mate geval stond lelijk, werd snel vies en dit past beter bij het interieur en de poes vindt het helemaal geweldig.

Foto van goedkeuring

87 likes

Wat een lieve foto van goedkeuring :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Oooh superleuk! Wat bijzonder :slight_smile:

2 likes

Ik heb hem zojuist binnen, in zwart, en hij is echt mooi!!

Kan het aub 25 graden zijn? I’ve got things to wear.

44 likes

Je hebt echt een leuke stijl!

3 likes

Twee jasjes met kleurverloop bij de Bershka. Het was de bedoeling dat ik één terug zou sturen maar ik denk dat ik ze allebei hou.

24 likes

Dit is waarom ik zo weinig mogelijk in boekwinkels kom, ik was maar tien minuten binnen…

11 likes