Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Oh en Zout, Vet, Zuur, Hitte ook. Ben benieuwd @Marquez :smile:

1 like

Super leuk! Krijg je geen spijt van denk ik :smile:

1 like

48 likes

Fuuuuuuuuuck dit is precies wat ik wil

2 likes

Als je het nu niet in huis hebt kun je in plaats daarvan ff een bolletje met boter en hagelslag pakken :stuck_out_tongue:

1 like

Ohhhhhhhyesbby

Waar kun je deze kopen?

Google laat me in de steek :weary: maar ik kwam wel iets gaafs tegen na de zoektocht. Een 4,5 kilo wegende Toblerone reep en die heb ik besteld voor iemand die vrijdag jarig is. Gaaf :sunglasses:

8 likes

Gewoon bij de Appie! Mijne had zo’n speciaal display staan

1 like

Ben op zoek naar dit h&m vloerkleed en kan het ineens niet meer op de site vinden?

Cadeautje voor m’n vriend. Kan hij z’n eigen boompje kweken :grin: op geefeenboompje.nl

19 likes

Oh wat een leuk idee dit!

1 like

Oh wat zonde! Ik heb deze ook in mijn winkelmandje zitten dus ik ben ook wel benieuwd naar hoe die bij anderen zit

Ik vind persoonlijk dingen van &OS sowieso vrij kort vallen, moet met tops/blousejes ook altijd een maat groter nemen omdat het gewoon te kort is.

1 like

Ik heb hem!!! Gisteren stond opeens de set op Vinted en nu kan ik eindelijk gaan rusten. Mijn autistische verzamelwoede is nu weg :no_mouth:

55 likes

Eindelijk is het derde deel uit :open_mouth: teveel maanden moeten wachten op dit boek. Plus nog een overhemd van vestiaire.

10 likes

10 likes

8 likes

De laatste verkoop dit jaar van mijn favoriete plantenwebshop, dus ik moest natuurlijk wel weer wat kopen :slight_smile::slight_smile::slight_smile:

Pilea Mojito

Orbea Variegata (aka de Demogorgon plant)

Begonia Amphioxus kneusje

Syngonium Mango Allusion

16 likes

17 likes

Niet echt boeiend maar dit schoenenkastje besteld voor in m’n hele smalle gang.

Bij Jysk.

6 likes