Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Inspired by @Pepernoot me bae

13 likes

Ben echt halverwege mythos gestrand… Vond het zo verhalend en uitgebreid omschreven dat ik elke keer niet meer wist wat ik daarvoor had gelezen :upside_down_face: en dat heb ik normaliter echt nooit met boeken!

1 like

Lekker random, maar deze wilde ik al zo lang. Via Amazon

Myjewellery

9 likes

Weer iets zwarts voor in m’n huis…

Een luchtontvochtiger.

6 likes

Black Friday korting bij Ideal of Sweden

12 likes

Thanks dat je dat post, ga ook bestellen!

1 like

Alles Zara (had ik eigenlijk nog nooit besteld)

Jurkje voor kerst, trui en legging voor comfortabel thuiswerken, blote-schouders top voor als er ooit weer feestjes mogen.

21 likes

image
Mijn pre-order komt vandaag binnen :smile:

10 likes

Ik had 'm in het zwart maar heb 'm na 6 weken geretourneerd omdat de kwaliteit echt ruk is. Hij zat - ondanks maar 1 keer wassen - helemaal vol van die kleine bolletjes-pluisjes. Ik vond de fit overigens wel leuk, idd wat kort en bol, maar leuk om een high waist skinny en dan met een tshirt eronder wat er nog net een stukje onderuit stak.

1 like

Besloten dat ie niet goedkoper gaat worden de komende tijd, want hij is al voor de laagste prijs ever.

21 likes

Krijg je geen spijt van! Hou echt van dat ding.

2 likes

@KipTokTok ik sluit me aan bij Foucher. die koptelefoon red mijn leven.
Heb nu na twee jaar gebruik, enkel alleen de oor kussentjes vervangen (ook heel makkelijk) en werkt verder als een zonnetje

2 likes

Sweater van scotch and soda

En een gesigneerd exemplaar van deze voor mn vriend voor kerst. Bij een kleine lokale boekhandel dus heb weer helemaal bijgedragen aan de maatschappij :sunglasses:

11 likes

Is dit een linkje waar je zelf ook geld voor krijgt?

1 like

@Lotje1 je bericht is verwijderd. Spam en het plaatsen van links waar je als gebruiker zelf financieel beter van wordt zijn hier niet toegestaan. Graag de huisregels doornemen.

1 like

Ik heb een bijna zelfde overslagvest gekocht op Zalando van Next voor 33 euro! Echt een heel fijn ding en mooie kwaliteit

Ik draag nooit ringen maar was secret santa aan het shoppen en kon deze niet laten liggen. Het is een robijn!

54 likes

Heel mooi! Waar issie van?

Een edelstenenwinkel in Tilburg! Voor jou een beetje ver denk ik zo… ik zal thuis eens kijken of er een merkje in staat

Dankje, ben benieuwd!