Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Waar is de leuke jurk van?

H&M, staat op de spiegel

2 likes

Bh van Hunkemöller. Meestal laat ik Hunkemöller bh’s liggen, maar de print en hoe die er op de foto uit ziet zorgt dat ik het wil proberen :sweat_smile:

9 likes

Ik kon het niet laten. :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Sorry @Mora ik heb het verpest :pensive:
Gewoon gevalletje nmsvpe, dus vooral niet naar mij luisteren!

1 like

Kaarsen raket en distels
Kandelaars sostrene grene

30 likes

image

Lidmaatschap bij Omroep ZWART. Omdat ik vind dat de televisie wel wat meer diversiteit mag laten zien en ik erg nieuwsgierig ben naar wat ze te bieden hebben.

19 likes

Omdat aanbieding en al mijn andere crossfitschoenen nog lang niet versleten zijn hé.

3 likes

Lijkt wel alsof Metcons niet slijten he

Haha nee, heb een paar van 2,5 jaar geleden die echt nog als nieuw eruit zien. Maar ja, hè, oud modelletje. Kan ik natuurlijk niet mee aankomen in de box :joy:

1 like

body3

Seaweed deepcleansing 2x, seaweed pore-cleansing 2x, vanilla pumpkin handcreme 2x en 1 warm vanilla handcreme.

Subtotaal 74 euro
25% korting met BF; -€14,25
Handcremes waren nu voor 4 euro; - €5,00
Gratis bezorging boven 30 euro
= totaal €54,75.

Bijna 20 euro korting op producten welke ik dagelijks gebruik. vorig jaar had 25 euro korting op de reinigers en kan ik weer even vooruit. Ik haal deze dingen eigenlijk altijd met korting. cause shit is expensive.

8 likes

Dit rekje voor in de douche.

22 likes

lindt-advent-calender-0001

Mijn eerste adventskalender :grin:

14 likes

Hahaha jaaa dat klopt ook écht want zijn vachtkleur is ook lilac!

2 likes

Dolce gusto adventkalander :raised_hands:t2:

11 likes

Waar vandaan?

De Engelse versie was wel een stuk goedkoper, maar die levertijd was een stuk langer en daar had ik geen zin in :face_with_hand_over_mouth:

11 likes

Brabantia aansteker voor mijn geurkaarsen. Kleur is in het echt wat meer terracotta

18 likes

Wow. Hier krijg ik het warm van.

Ik wist niet dat ik verlieft kan worden op een aansteker maar wat is die oogstrelend mooi :heart_eyes:

3 likes

Dit is het forum waar je opeens verliefd wordt op een ‘design’ vuilnisbak of een mooi vormgegeven stofzuiger. Alles kan. :stuck_out_tongue:

44 likes