Waar is de leuke jurk van?
H&M, staat op de spiegel
Bh van Hunkemöller. Meestal laat ik Hunkemöller bh’s liggen, maar de print en hoe die er op de foto uit ziet zorgt dat ik het wil proberen
Lidmaatschap bij Omroep ZWART. Omdat ik vind dat de televisie wel wat meer diversiteit mag laten zien en ik erg nieuwsgierig ben naar wat ze te bieden hebben.
Lijkt wel alsof Metcons niet slijten he
Haha nee, heb een paar van 2,5 jaar geleden die echt nog als nieuw eruit zien. Maar ja, hè, oud modelletje. Kan ik natuurlijk niet mee aankomen in de box
Seaweed deepcleansing 2x, seaweed pore-cleansing 2x, vanilla pumpkin handcreme 2x en 1 warm vanilla handcreme.
Subtotaal 74 euro
25% korting met BF; -€14,25
Handcremes waren nu voor 4 euro; - €5,00
Gratis bezorging boven 30 euro
= totaal €54,75.
Bijna 20 euro korting op producten welke ik dagelijks gebruik. vorig jaar had 25 euro korting op de reinigers en kan ik weer even vooruit. Ik haal deze dingen eigenlijk altijd met korting. cause shit is expensive.
Mijn eerste adventskalender
Hahaha jaaa dat klopt ook écht want zijn vachtkleur is ook lilac!
Waar vandaan?
De Engelse versie was wel een stuk goedkoper, maar die levertijd was een stuk langer en daar had ik geen zin in
Wow. Hier krijg ik het warm van.
Ik wist niet dat ik verlieft kan worden op een aansteker maar wat is die oogstrelend mooi
Dit is het forum waar je opeens verliefd wordt op een ‘design’ vuilnisbak of een mooi vormgegeven stofzuiger. Alles kan.