Een voetenwarmer!
Ik krijg zulke koude voeten tijdens werk, en deze heeft ook nog eens een massagefunctie
Same!
living the sexy beast droom
Hoop maar dat het past want: maat 46
Super mooie items! Zou je willen laten weten hoe ze zitten? Ik heb dezelfde maat namelijk en zoek al een tijdje naar zulke pakjes
Ja natuurlijk! Ik heb ook naar de reviews gekeken op she in en ik zag ook veel meisjes die foto hadden gepost, maar ik heb van alles gewoon de grootste maat besteld want ik ben bang dat het anders niet past, en groter maakt mij niet zoveel uit… zulke pakjes zijn nooit echt groot hahaha
Dank je wel! Hopelijk passen ze, want meestal zijn die pakjes echt heel klein jaa. Zou wel super chill zijn voor die prijs ook.
90% kamp 10 % karl lagerfeld
Hondentrui van aliexpress
Josh v mascha planner (SHAME)
En glitter top van my jewelelellery
Deze kalender van vorig jaar is zo leuk! Ik ben laatst speciaal voor de adventkalender weer naar Primark gegaan, maar die van dit jaar is echt gericht op kinderen met haarspeldjes et cetera erin.
Is dat jouw hondje op de foto? Hij is echt een fotomodel.
Hahhaha ja die is van mij en het is echt hilarisch hoe erg hij poseert op een foto is denk ik het enige wat ik hem heb geleerd
Omg echt fantastisch, lekker kleurtje ook
Ik hoop dat dit hier het juiste topic voor is! Ik wil graag een jurk met lange mouwen, voel me fijn in zwarte kleding en vind de print (kleine bloemetjes) ook erg leuk, maar ik twijfel of dit model me te ouwelijk staat. Ik heb erg brede schouders en grote borsten en voel me snel een moeke in jurken.
Zal ik deze jurk kopen?
- Ja.
- Nee.
0 stemmers
Staat je prachtig en totaal niet moeke-achtig of teveel schouder/borst!
Ears on fleek