Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ik heb de plankversie vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen en het geluid is echt fantastisch. Echt heel blij mee!

1 like

X2

X2

Weer lekker saai maar ik wil dingen beter organiseren. Again.

12 likes

Hee vet! Nog nooit iemand ontmoet die die band ook kent. Heb er laatst bij de Zipper zelfs een shirt van gevonden, nou was helemaal blij haha.

2 likes

Ik houd van jouw organiseerbehoefte :heart::heart::heart:

ik voel me net mascha. 20000 dingen kopen om te organiseren, realiseren dat het niet werkt en het volgende kopen. (Al ga ik de bakken die ik nu gebruik in kantoor dan voor zolder gebruiken)

8 likes

29 likes

Het is een van de weinige bands van dat genre die ik nog luister. Live blijven ze geweldig als een hele festivalweide meezingt. Als corona voorbij is moet ik ze weer gauw zien :slight_smile:

1 like

Ik ken ze ook! En kon ooit niet naar een concert van Demons & Wizards vanwege bijbaantje. (Is echt al heel lang geleden maar heb het altijd jammer gevonden. Nu ken ik niet echt iemand meer die er heen zou willen als ze weer zouden komen. (Of Blind Guardian). Hoewel ik mijn man meestal naar alles mij krijg dus wie weet, als het allemaal weer kan.

3 likes

Ik ken ze ook, draai nu nog weinig metal, maar behoorde tot een van mijn favo

2 likes

Yes, zo benieuwd! Hij komt pas 4 januari, maar ach. En werkt dat makkelijk met wifi streamen? Hoe stel je dat in? Ik ben alleen bluetooth gewend

Het is echt heel makkelijk! Echt maar een paar stappen, dus dat gaat je echt lukken. Staat goed uitgelegd in de handleiding.

Heb geluk gehad: ik ging het aan de dame aan de kassa vragen maar zij werkte er net dus zei dat ik het aan haar baas moest vragen die in de winkel stond. Hij begon met ‘normaal mag het niet’ maar zei toen ‘omdat het bijna kerst is maak ik wel een uitzondering’ :biggrin:
Helaas was mn exacte maat er niet meer dus nu heb ik eentje van 1 maat groter maar voor pantys gaat dat nog wel, in ieder geval beter dan 2 maten te groot :stuck_out_tongue:

1 like

Weekendtas formaat. Ff kijken welke het leukst is qua kleur.

En het jasje.

Verder toch wat dingen teruggestuurd die ik eerder had besteld. Als ik niet 110% overtuigd ben, gaat het terug. Heb geen geldboom.

29 likes

Love Susan Bijl!

Kon alleen niet kiezen. @Ludo had wel gelijk dat die lichte sneller vies wordt maar ja, eigenwijs hè. Moet ze even in het echt zien en afstemmen met mijn jassen :rofl: Luxeprobleem hoor.

1 like

Oohh ja die tas wil ik ook!
Hoop dat ze er ook in andere kleuren komen op den duur. Vind die lichte wel leuk maar niet helemaal mijn kleur

1 like

Isabel Marant.

2 likes

Toch niet je dictatoroutfit he?

1 like

Scotch glitter crop top (groter besteld) en een Levi’s Mile High Super Skinny!

Aanfoto

40 likes

Mag ik vragen welke maat je van de top hebt besteld?