Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

En… plots ging mijn strijkijzer kapot, er kwam rook uit :confounded: :confounded:

Dus net deze gekocht want mijn strijk wacht natuurlijk niet:

13 likes

Dezeeee :heart_eyes:

37 likes

Harry potter borduur patroon : https://www.etsy.com/nl/listing/783027552/journey-to-hogwarts-embroidery-pattern

Kleuren die ik niet had, wel nodig voor het patroon. en twee nieuwe opbergbakken.
(patroon stond al even op mijn wishlist en de opbergbakken was nodig door mijn enorme collectie lol)

Lockdown is een goed excuus toch? :woman_shrugging:

51 likes

Leuke!

jaaa zeker. wel veel satin stitch dus beetje saai. En beetje lief voor jezelf zijn mag nu ook wel.

1 like

Door het hele lockdown gebeuren las ik de titel ineens als show je LAATSTE aankopen. :joy:

48 likes

Hard op lachen om dit :joy:

2 likes

zodat ik niet ga uitdijen deze lockdown

9 likes

Idem!!

8 likes

Echt heel heel heel duur maar kerst

46 likes

Maar die heb je voor de rest van je leven. :slight_smile:

Daar hou ik je aan!!

Ik wilde zoeken wat oude vrouw in het Latijn was maar dan krijg ik dit. Dan wist ik alvast wat de bejaarde incarnatie van dit forum zou zijn, maar toen zei google dit. :’)

Screen Shot 2020-12-15 at 21.36.51

43 likes

35 likes

Omg waar

1 like

De insta van snackbarlife

Wat is het voor lamp?

Wij hebben twee van deze lampen en ze zijn zo chill om in bed te netflixen en dan het geluid op de symfonisk :ok_hand:t2:Of gewoon lekker muziek/YouTube-filmpjes aan. Gebruik ze echt veel.

3 likes

Ikea gewoon! @Shadina de lampstandaard is een speaker van sonos! Dus je kan spotify erop afspelen enzo

1 like

image

Twee van mijn favo metalplaten op vinyl voor kerst. Wel afschuwelijke hoezen :cry:

14 likes