Dit is een M, maar ik had ook een L en XL besteld en die hadden ook gekund en zijn iets langer. Als ik mn armen omhoog doe is de M echt wel te kort.
Vanilia? Ik vind de fit van de broeken en de laatste top heeel mooi! Maar mijn schouders waren te breed voor de top helaas, maar die zijn ook overdreven breed in vergelijking met de rest van mn lichaam dus als je dat niet hebt zit het vast mooi!
Jaaa! Loste een maat groter dat niet op? Ik had eigenlijk volgende week een afspraak in de winkel met een styliste, maarja nu maar online besteld.
Nee het was echt centimeters te krap aan beide schouders, maar zoals ik zei heb ik echt een gekke verhouding hoor en ik sport ook veel. Ik heb dat bij Vanilia altijd bij dit soort tops.
Eens in de zoveel tijd koop ik een lading boeken:
Op aanraden in het Burn-out topic
Voor Kerst voor m’n moeder
Non-fictie over de Olivier zussen die rond 1900 opgroeiden en toen al de standaard rolpatronen voor vrouwen doorbraken. Ben superbenieuwd hiernaar.
Boek van een mortician over de dood. Voor Kerst voor m’n vader (die bang is voor de dood )
Deel 1 had ik een paar weken geleden gekocht en nu snel 2 en 3 want deze serie is fantastisch
Alles bij m’n lokale boekhandel
Totale impulsaankoop en hij was ook nog eens duur maarja ik kreeg een extra’tje van werk om te investeren in m’n thuiswerkplek dus ik koop een pan .
Leuk! Kun je lekker stoofpotjes maken als je thuiswerkt!
Aaaah ik ben zo benieuwd naar die Lightbringer (geloof ik dat het zo heet) boeken van Brent Weeks!
Daarom! Goed voor jezelf zorgen is ook belangrijk en niets zo ontspannen als in een pannetje roeren
ik kocht ugg pantoffels en heb nu spijt dat ik ook niet deze pan heb gekocht, gaaf!!!
Oeehh waarvan?
Ah weekday
Oh sorry weekday inderdaad, in de sale
Ja zo heet de serie ik vind ze zooo goed. Ik heb erg genoten van The Night Angel trilogy, maar deze serie gaat richting A Song of Ice and Fire niveau.
Goeie tip, ook besteld
Als je A Song of Ice and Fire mooi vind, kan ik de boeken (voornamelijk de vierdelig epos Heugenis, smart en het Sterrenzwaard) van Tad Williams aanraden, dat is een inspiratie voor Martin geweest.
Dankjewel!
20% korting bij asos.