Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ik heb het heel soms maar dan zit de opschuimer niet recht volgens mij, maar als je het altijd hebt kan je ook alleen dat opschuimertje opnieuw kopen @Jeg

1 like

Wel een hele mooie

2 likes

Dat wel ja

1 like

Maar wel heel mooi! Waar is ‘ie van?

wel uit Australie… maar er is gratis verzendkosten tot vandaag
2 likes

Dit is echt zo’n jurk waarvan ik dan denk ohhh die gaat zo mooi zijn, en dan pas ik m en zie ik eruit als een zoutzak. Hoop dat ie jou mooi staat!

3 likes

21 likes

Ahh ja snap ik wel hoor, ik heb al zo’n soort jurk dus denk wel dat het gaat staan. :crossed_fingers:
Anders zou ik het ook niet zo snel kopen natuurlijk.

1 like

ohh everdell vind ik echt leuk!

1 like

Mag de wollen jas wel in de wasmachine?
Ik heb ooit een wollen jas geverfd die niet in de wasmachine mocht met hun handwasverf in een emmer en dat is goed gelukt.
En ook al regelmatig kledingstukken die bijvoorbeeld een mix zijn, het is altijd gelukt maar bij een mix valt het inderdaad wel wat lichter uit. Ik vond het nooit een probleem en was altijd tevreden met het resultaat.
Maar qua synthetische vezels valt het vooral op bij de stiksels: die zijn heel vaak helemaal synthetisch en dat pakt echt helemaal niet. Dat blijft helemaal de oude kleur. Afhankelijk van de kleur kan dat best opvallen (maar is niet altijd erg)

1 like

Mijn vriend wil graag zo’n designer toy in de kast hebben maar ik vind de meeste veel te duur en niet eens leuk. Dus ik zag deze medicom miffy voorbij komen voor een oke prijsje. En ik vind nijntje wel leuk dus ben benieuwd wat hij ervan vindt :stuck_out_tongue:

17 likes

Everdell :heart_eyes:. De uitbreidingen zijn ook leuk!

1 like

image

Kerstcadeautjes voor mezelf :laughing:

4 likes

image
Eens kijken wat dit voor mijn thuiswerkervaring doet

20 likes

Gezien de lockdown, voor mijn vriend besteld… :sweat_smile:

11 likes

Ik was op een no buy, maar toen was er korting op Zalando Lounge :frowning:

32 likes

Heb deze sinds kort ook, echt z’n fijn dign!

1 like

Haha ja ik wist dat er een poos geleden een tondeuse voorbij kwam hier, dus heb naar jouw bericht lopen zoeken en deze besteld. :joy:

1 like

Wat mooi! Van Ted baker zo te zien?

1 like

Dankje! Ja, de rok en het jurkje zijn van Ted Baker, de schoenen van Peter Kaiser (“Priska” heten ze).

1 like