Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Hema kersttrui.
Vrijdag foute kersttruiendag op het werk

33 likes

Nu in de aanbieding bij Kruidvat. Heb meteen deze ochtend m’n broek geverfd. Ziet er een stuk beter uit dan pastelzwart :stuck_out_tongue:

21 likes

Wat leuk dat je ze eindelijk hebt!:heart_eyes:

1 like

Jaaa ik kan eindelijk rusten! :blush::sweat_smile:

2 likes

:tennis:

7 likes

Weet iemand misschien of je iets kan ruilen bij hema zonder bonnetje? Heb een panty gekocht maar blijkbaar niet goed naar de maat gekeken waardoor ik ‘m 3 maten te groot heb meegenomen… en bonnetje is al weggegooid. Verpakking ongeopend

Als je gepind hebt en dit kunt laten zien, wel volgens mij! Edit: denk dat ze om een maat omruilen sowieso niet al te moeilijk doen.

1 like

heb je je app laten scannen? misschien staat de aankoop daar nog in?

Zo leuk!! Via Vinted, of?

1 like

Yes! :grin:

1 like

Geen aankoop, maar ik ontving net een pakje van mijn werk. Voor de kerst een fairtrade cashmere sjaal gekregen. :grinning_face_with_smiling_eyes: Suuuperlekker zeg.

21 likes

Nee wist niet dat er een app was van de hema haha
@WhereTheLightIs heb wel gepind idd dus zal het zo proberen

1 like

Wow wat voor werk doe jij dat je zo’n nice kerstcadeau krijgt? Weer eens wat anders dan een zak soepstengels in een mandje hooi.

6 likes

Ik werk in de thuiszorg! De organisatie geeft elk jaar een duurzaam kerstpakket, niet altijd even geslaagd (maar gaat om het gebaar), maar dit vind ik wel echt heel leuk!!

2 likes

Ja superleuk! Classy cadeau.

Ik werd laatst echt heel lomp geholpen bij hema, incl eyeroll dat ze echt geen tijd had om mijn bon op te zoeken en dat het betalingsbewijs in de app niet voldoende was om mijn artikel terug te kunnen brengen :roll_eyes: ze kon me niet vertellen wat dan het nut was van je bonnetje in die app, ging ook echt om een artikel van €7. Maar wellicht tref jij iemand die een betere dag heeft :sweat_smile:

1 like

Hoop het, anders geef ik m wel weg gelukkig is het geen grote aankoop in dit geval

Ik had zonder bon met app en pin ook geen geluk. Er hing ook een briefje over bij de kassa kwam ik toen achter, dat ze sinds alleen met een bon iets ruilen

1 like

Ik had zoiets vorig jaar bij de Hema, dat ging wel om een productiefout maar bij de kassa deden ze eerst ook moeilijk omdat ik geen bon had. Ik heb toen de klantenservice gemaild, die zeiden dat ik het terug mocht brengen dus toen kon ik die mail aan de kassa laten zien en kreeg ik wel gewoon mijn geld terug

Misschien dat ze met 1 op 1 omruilen minder moeilijk zijn

1 like

Utrecht toevallig?