Hahahaha. Thanks!
Een rijstkoker/stoom apparaat. Hopelijk is hij niet zo slecht als de reviews zeggen en weten die mensen gewoon niet hoe ze rijst moeten koken. Vind hem zo mooi en de perfecte maat voor ons.
Heel mooi, waar koop je zulke ringen?
Vraag ook voor anderen, heb het topic al door gezocht. Maar zag af en toe mooie vintage ringen voorbij komen. Gekocht via instagram. Welke accounts zijn dat of andere webshop.
Huh dat hoef je toch juist niet te weten met zo’n apparaat
Zou je zeggen. Maar veel mensen klagen dat hij overkookt. Wat niet zou moeten als je de rijst van te voren goed schoon spoelt en laat weken. Dus hoop dat hij dat mij niet doet.
Ik koop ze bij Lindasopal:
Hele lieve vrouw en gegarandeerd echt.
Wat chill, dankjewel voor de tip!!
Ik wist bij het zien van de items gelijk dat jij het was! Je hebt echt een heel leuke en herkenbare stijl
Kwam nog een betere deal tegen, 10x elke voor 49,90 incl 100 shoptegoed bij Bronx
Glitters alvast voor de feestdagen
Verder ook een toolkitje voor gellak, rubber base, Cat Eye gellak en het benodigde magneetje als cadeau voor iemand gekocht.
Wooow haha jij bent hier goed in! Ik ga voor deze deal, mega bedankt voor je hulp!
hahaha ja werd denk ff getarget door het te vaak opzoeken van bronx
mijn maat is helaas al uitverkocht dus kan niet wisselen
Eindelijk
Oeh waar is hij op voorraad?
Ik heb hem vorige week vrijdag in de winkel gereserveerd, en kreeg gisteren bericht dat ie binnen was!
Oh wat goed! Dan misschien toch maar eens langs een winkel gaan, want online lukt het niet.