Ze staan er niet op… Of ik zoek niet goed genoeg.
Zal straks even vragen aan mijn broertje, hij zit meer in die ‘scene’.
Misschien kan je eerst gaan meeschrijven in het “6 weken niets kopen topic” als begin? Zitten meer mensen met dit probleem ook en is misschien een soort houvast!
En dit topic niet meer bezoeken, minder triggers?
Laf die broek!
Beïnvloed door @Tennessee
ik zag dat de versie van 2019 ook op m’n wishlist stond dus na een jaar nadenken over dit model is kopen toch wel verdiend.
Aaah wat leuk zeg!! Ik heb ze uiteindelijk geretourneerd. Er zaten allemaal donkere vlekken op bij mij, heel gek. Maar ze zijn echt amazing, hopelijk komen die van jou wel goed aan en ben je er blij mee!
Heb je een link? Of welk model is dit?
Toevallig vandaag net aangekomen
Monteren was redelijk eenvoudig. Lijkt me op het eerste gezicht een stevig toestel. Het inklappen is ook heel handig, hij staat hier al mooi aan de kant.
“hij staat hier al mooi aan de kant”
nee grapje veel plezier ermee!
Hahaha waar is die kaart vandaan, ik heb het weekend ook een anniversary
Waar zijn die sokken van?
Een Takkie (die heel cute loopt en kwispelt als je op hem drukt) voor mijn nichtjes maar ik wil hem eigenlijk ook zelf
Omg
ah jammer. als je het nog een keer wil proberen: 100 euro op de bronx site + 10 euro extra korting bij nieuwsbriefinschrijving!
Nog van het black friday weekend:
De mijne heeft alleen een hele andere kleur. Heel dof en meer bruin. Niet gek omdat het een natuurproduct is, maar wel jammer.
Van Next via Zalando (nu uitverkocht). Ik heb wel een maat kleiner dan m’n gebruikelijke maar genomen zodat ie wat minder los valt dan zoals bij het model.
Er zat een iniminiminimini beschadiging op de lak (ook nog aan de achterkant) waardoor ik hem voor 120 euro mocht meenemen .
Eindelijk al mijn lekkere thee op de juiste temperatuur drinken.