Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ze staan er niet op… Of ik zoek niet goed genoeg.
Zal straks even vragen aan mijn broertje, hij zit meer in die ‘scene’.

1 like

Misschien kan je eerst gaan meeschrijven in het “6 weken niets kopen topic” als begin? Zitten meer mensen met dit probleem ook en is misschien een soort houvast!

En dit topic niet meer bezoeken, minder triggers?

1 like

Laf die broek!:heart_eyes:

Beïnvloed door @Tennessee
ik zag dat de versie van 2019 ook op m’n wishlist stond dus na een jaar nadenken over dit model is kopen toch wel verdiend.

17 likes

Met goede korting bij bol :grin: edp 80 ml voor 51,50!

12 likes

Aaah wat leuk zeg!! Ik heb ze uiteindelijk geretourneerd. Er zaten allemaal donkere vlekken op bij mij, heel gek. Maar ze zijn echt amazing, hopelijk komen die van jou wel goed aan en ben je er blij mee!

De jas, love Zalando Lounge.

17 likes

Heb je een link? Of welk model is dit?

Toevallig vandaag net aangekomen :smiley:
Monteren was redelijk eenvoudig. Lijkt me op het eerste gezicht een stevig toestel. Het inklappen is ook heel handig, hij staat hier al mooi aan de kant.

8 likes

“hij staat hier al mooi aan de kant” :joy:

nee grapje veel plezier ermee!

15 likes

Morgen anniversary met me sgatje

98 likes

Voor mijn moeder die vingerhoedjes spaart en gek is op Winnie the Pooh. :nerd_face:

34 likes

Hahaha waar is die kaart vandaan, ik heb het weekend ook een anniversary :joy:

3 likes

Waar zijn die sokken van?

1 like

@Duchess allebei van Eat Milies!

Een Takkie (die heel cute loopt en kwispelt als je op hem drukt) voor mijn nichtjes maar ik wil hem eigenlijk ook zelf :woozy_face:

46 likes

Omg :heart_eyes:

1 like

ah jammer. als je het nog een keer wil proberen: 100 euro op de bronx site + 10 euro extra korting bij nieuwsbriefinschrijving!

1 like

Nog van het black friday weekend:

De mijne heeft alleen een hele andere kleur. Heel dof en meer bruin. Niet gek omdat het een natuurproduct is, maar wel jammer.

Van Next via Zalando (nu uitverkocht). Ik heb wel een maat kleiner dan m’n gebruikelijke maar genomen zodat ie wat minder los valt dan zoals bij het model.

5 likes

Er zat een iniminiminimini beschadiging op de lak (ook nog aan de achterkant) waardoor ik hem voor 120 euro mocht meenemen :tada:.

1361626

Eindelijk al mijn lekkere thee op de juiste temperatuur drinken.

27 likes