Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Kopen om het kopen? Kun je achterhalen waarom je die dingen dan toch wilt hebben, of dat je je miss beetje down/verveeld voelt?
Ik ben ook veel aan het kopen momenteel, zonder dat ik weet of ik er nou wel echt gelukkig van wordt, meer voor de heb ofzo. ik heb dan wel weer de ‘goede kwaliteit’ dat ik alles retourneer. Want zodra ik het heb en het is ‘van mij’ vind ik het vaak niet meer zo leuk ofzo?

Werkt het misschien om dingen in je winkelmandje te doen en dan niet af te rekenen? Soms heb ik echt veel behoefte aan dingen kopen en dan kan ik een hele avond dingen aan m’n mandje toevoegen en dan denk ik op het eind: ‘nee, toch niet’. Het rare is dat je dan alsnog het gevoel van shoppen krijgt + een extra goed gevoel omdat je geld bespaart haha

7 likes

Kerst pyjama en kerst trui voor mezelf, want waarschijnlijk zit ik met kerst toch voornamelijk thuis.

Basic kerstcadeautjes voor vriend haha

Dit set als cadeau voor mijn broertje. De print reageert op flitslicht, klonk wel cool haha.

17 likes

Ja het is ook een soort van algehele ontevredenheid over mezelf en hoe het allemaal staat. Niet op op te lossen met het volgende blousje of lippenstift.
Kan beter helemaal wegblijven van online en winkels denk ik.

Oh vanwaar die cola dingen??

Die heb ik allemaal bij Tezenis besteld

Alles retour sturen waar je niet blij van wordt. Pas weer dingen kopen als je weer tevreden bent met jezelf anders ga je het nooit dragen en dat is zonde.

2 likes

Kaarsen!

45 likes

afbeelding

Deze babies kunnen toevoegen aan de collectie🤩

30 likes

Ekthema

ekthema2

Ekt Hema. De meest saaie dingen weer, maar het was nodig.

edit toetsenbord net in de winkel gehaald en die werkt op de ipad. super chill. De rest kon ik niet vinden in de vakken waar het zou moeten liggen dus online besteld.

11 likes

Oooh die wil ik ook wel :grinning: waar heb je ze gekocht?

Via MP voor een mooi prijsje, zijn niet nieuw hoor maar nog in zeer goede staat.
Ms op stockx? Zal ff voor je kijken

1 like

Ohhh die zijn leuk! Waar zijn die van?

Ik heb ze gekocht bij www.chouettestudio.nl

1 like

Deze combi :ok_hand:t3:

2 likes

Alleen nog een paar schoenen mist :wink: maar 40 paar is genoeg. :shushing_face:

1 like

Welke nagellak heb je op hier? :slight_smile:

Een gellakje, Yinger Creamy Vanilla Fudge :blush:

1 like

Ik weet niet voor welke reis ik dit heb gekocht, maar mocht ik ooit op vakantie gaan in 2054 dan heb ik alvast een föhn.

Nu maar 9 euro.

35 likes

Isabel Marant Fenzay :smiling_face_with_three_hearts:

65 likes