Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

image

12 likes

Heb ze via de Mango app gekocht. Die donkerblauwe is de Soho skinny jeans. En die donkere is de Soho skinny jeans high waist. Als het goed is moet je je zo kunnen vinden

1 like

@Daytona heeft die in het zwart. Of zoek je specifiek de gele?

Jurkjes: Zara
Rokje en vest: Asos

14 likes

Nikkie tutorials ik haat je Instagram.Nou eigenlijk haat ik alleen mijn bankrekening die nu huilt.

22 likes

Heeft iemand al het opblaasbad van de Kruidvat gekocht?

Vanaf vandaag.

Is het een optie om hem in de winkel te kopen?
Hier stonden er nog best veel eind van de middag

1 like

SmartSelect_20201111-000258_Brave SmartSelect_20201111-000342_Brave SmartSelect_20201111-000406_Brave SmartSelect_20201111-000427_Brave

22 likes

Wow ik zag eerst enkel het bovenste van de eerste foto en dacht dat het een hoop vuile beautyblenders waren

52 likes

Dat derde plantje is echt te cute! Wat is naam van de plant?

Een huppeldepup burrito. Die zijn zo kwetsbaar! Je kijkt ernaar en er valt zo’n groen dingetje af. Maar wel heel cute

1 like

Ik denk dat je gelijk had, ik was gewoon een dag te vroeg. Het is nu op voorraad :partying_face:

Hij staat bij mij nog op beschikbaar?

Mijn vriend heeft ‘m net besteld voor me :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

@Jeg heeft me geinfluenced.

12 likes

Waar komt die broek vandaan? :heart_eyes:

Haha deze heb ik ook gekocht via LF vanmorgen! Ben heel benieuwd naar het masker.

1 like

Een paar van deze om mijn bad ritueel (ja het befaamde FF bad) af te maken. Baby op bed, ik in bad, kopje thee ernaast, lekkere zweefteef muziek op én een maskertje…oooh is het al bijna weekend?!

7 likes

Ah leuk!! ik ben benieuwd of ze beetje snel zijn met verzenden. Zie nu in portaal dat het als het goed is morgen verzonden gaat worden. ben benieuwd.

Edit; oh lol ik krijg nu verzend bevestiging. Komt tussen 16-17 nov met dpd

Nog meer Mickey kerstballen :smiling_face_with_three_hearts:
Niet mijn foto, maar van de Vinted verkoper

21 likes